čtvrtek 24. září 2015

Nový hrnek...

...v nové práci.



Knihomolův splněný sen!

Hrnek je od holek z Ema Mamisu.

20 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Těsně vedle! Knihkupectví :-) Samá pozitiva, ale o tom jindy.

      Vymazat
  2. No nenéé!! Tak to je úžasné! Alánek je ve školce?? Pracuješ v knihkupectví? Senzační, gratuluju!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, v knihkupectví :-) Přála jsem si to, poprosila jsem, a mám to :-) Alánek je zatím doma s Mužem.

      Vymazat
    2. No tak to je fantazie!! Skvělý, mám radost s Tebou!!! :-)

      Vymazat
  3. Kájo, no to je úžasné!!! Moc ti to přeju!! A pravou, Štěpánku, pravou!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taková práce musí být sen! Gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, tu podlahu, ty regály a ty knihy jsou mi povědomé ;-). V dobrém závidím a nám čtenářkám závidím spousty nových skvělých recenzí. Jeď Karkulko, jeeeď! Hrneček je fajn...

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluji♥
    Krásné chvíle mezi knížkami:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a zastavte se, kdybyste měli cestu kolem :-) Nebo i cíleně :-)

      Vymazat
  7. Většinou hned v knihkupectví poznám, kdo tu práci miluje a kdo jen prodává knížky. Ty jsi určitě člověk na správném místě, tak přeji hodně spokojených zákazníků :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář :-)