středa 23. srpna 2017

Prvňákova

školní výbava

Seznam potřeb do první třídy jsme dostali již na konci června na schůzce rodičů, ale teprve před dvěma týdny jsem si konečně sedla k počítači a všechno objednala, takže i článek přidávám téměř na poslední chvíli. Užívali jsme prázdnin.

Nemohu nezačít aktovkou. Je to Ergobag Prime Galaxy. Ergobag jsem měla v podstatě vybranou několik let, od té doby, co jsem ji prvně zahlédla na jednom českém eshopu. Zaujala mě v prvé řadě svým designem, hned nato jsem zjistila, že je perfektně ergonomická, nastavitelná, lehká a že je vyráběna z PET lahví.
Eliášek si nakonec vybral tuhle vesmírnou. 


Aktovka je rostoucí, výškově nastavitelná. Popruhy se dají upravit na několika místech, zapínání je jak hrudní, tak bederní. Eliáškovi perfektně sedí, a to je opravdu drobný.
Samotná váží jen něco málo přes jedno kilo, je samostojná, hlavní kapsa se dá rozepínat jednou rukou, a to i v rukavicích, zapínání je na magnet. Samozřejmostí je množství reflexních prvků.





Hlavní kapsa je rozdělená na tři části, prostřední přepážka je přichycená pomocí suchých zipů, je tedy variabilní. Uvnitř je malá síťovaná kapsa s poutkem třeba na klíče.





Zezadu na překlápěcím víku je skrytá velmi prostorná kapsa. Aktovka má bytelné poutko na zavěšení nebo na přenášení v ruce.



Součástí jsou i dva tzv. kletties, tedy obrázky na suchý zip. Lze je dokupovat a měnit si tak vzhled aktovky. Za mne ale zbytečnost.


Tady si můžete výrobky Ergobag zaregistrovat a prodloužit si o rok záruku.

K aktovce jsme pořídili i pytel na tělocvik. Vzhledem k tomu, že jsme pořizovali vše celkem pozdě, a že Galaxy byla limitovaná kolekce, tak se nám vesmírný pytel už sehnat nepodařilo. To jsem celá já - všem dávám tipy, doporučuji, a sama si to pak nechám vykoupit :-) Na druhou stranu i obchodníci, u kterých jsem kolekci poptávala, byli z nedostatku překvapení, nečekali, že by už v polovině prázdnin výrobce neměl zásoby.
Tak jsme nakonec vybrali modrý.
Je hezky velký, vpředu má samostatnou kapsu na boty. Snadno a důmyslně se dá přichytit k aktovce.



Eliášek si přál taky peněženku. Tu snad vesmírnou ani nevyráběli, takže máme taky modrou.
Má jednu kapsu na zip zvenčí a dvě chlopně uvnitř (jedna je zvenčí průhledná, třeba na průkazku), uvnitř také poutko, třeba na čip do jídelny. Nemá kapsu na bankovky.
Popruh na krk je nastavitelný.



Na řadu přichází krabičky na svačinu. Velké drama. Vyšší dívčí. Zlatý papírový sáčky, co jsme nosili do školy my.
Měla jsem několik kritérií - aby se vešla do kapsy určené na láhev na pití a krabičku na svačinu; aby nebyla sama o sobě příliš těžká; aby měla prostor rozdělený na jednotlivé chlívečky; aby se zavírala takovým tím klik-klak systémem.
Nebudu to natahovat, nakonec jsem vybrala moc pěknou - Sistema. Je sice až z Nového Zélandu, ale je tam taky vyráběná. Je bez ftalátů a BPA.
Tato značka vyrábí tolik variant (barev, rozměrů...), že si na jednu stranu vybere snad každý, na druhou stranu vybrat jednu bylo celkem těžké.
Rozhodující pro mě bylo, že má oddělenou část na pečivo a ve spodní části tři chlívečky na ovoce, zeleninu, oříšky... plus šroubovací kelímek třeba na pomazánku, jogurt a pod. A splňuje výše uvedená kritéria.
Ovšem, jak se ukázalo, do kapsy v aktovce sedí perfektně, avšak už se k ní nevejde láhev na pití.
A záhy jsem objevila jedno její úskalí - pokud nemáte myčku jako my a jen středně velký dřez, je její umytí trochu akrobatickým kouskem.








Smířila jsem se s variantou, že buď bude Eliášek nosit kapsu ne zcela zapnutou, nebo krabičku v hlavní velké kapse.
Samozřejmě se to vyřešilo samo. Jeli jsme koupit nějaké drobnosti do IKEA a tam přímo u pokladen měli vyskládané velikostí ideální krabičky (a mají celkem asi tři varianty velikostí). Není sice tak variabilní, nevejde se do ní tolik, ale vejde se i s lahvičkou přesně do kapsy, je do ní jako dělaná, má ten klik-klak system a je taky bez BPA.
Budeme to prostě podle potřeby střídat a tu větší každopádně využijeme na rodinné výlety. Protože až na to, že jsem neodhadla její velikost, tak je skvělá a asi od té značky pořídím ještě nějaké další, budou se hodit.

Láhev na pití jsme vybrali značky Equa - víc o ní v článku tady.





Když už jsem zmínila pytel na věci na tělocvik, zastavím se u bot. U těch jsme měli taky několik požadavků - v první řadě aby samozřejmě seděly na Eliáškovy nohy; dále aby byly prodyšné; aby měly pokud možno bílou podrážku (vyžaduje škola, ale dnes už většina podrážek, i tmavých, nedělá šmouhy) a ideálně aby nebyly na tkaničky.
Vybírali jsme tedy v podstatě jen mezi dvěma - Feelmax a těmito Vivobarefoot Primus K Mesh.
Už jsem tady na blogu víckrát zmiňovala, že my jsme s Vivo spokojeni, ani jednou jsme žádné boty nemuseli reklamovat. Totéž platí i o těchto, nemám k nim výhrady. Ano, nejsou měkké jako Feelmaxy, ale tyto Primus jsou nové mnohem měkčí, než byly nové Reno, a počítám, že nošením velmi rychle opět změknou.
A Eliáškovi skvěle sedí. Mají sice tkaničky, ale na nich zdrhovadlo, není tedy nutné vázat je na kličku. Za nás na tělocvik ideální.







Další položkou na seznamu byl samozřejmě penál. Značku Topgal jsme měli vyzkoušenou už ze školky, kam jsme ho Eliáškovi taky pořizovali. Tentokrát si vybral se zvířátky. Kvalitou předčí všechny penály, které se běžně prodávají, navíc se jedná o českou značku. A taky se mi líbí, že ho prodávají nevybavený, což mě odradilo třeba od koupě Ergobag penálu mimojiné.
Pro prvňáky je tenhle, myslím, velký tak akorát.



Výbavu jsme pořídili zase naopak téměř všechnu od Stabilo. Pastelky mám doma už snad tři roky (sysel :-D), kdy jsem na ně prvně narazila. Mají důlky pro správný úchop, vyrábějí se ve variantě pro praváky i leváky, mají krásné syté barvy a vydrží dlouho - kreslíme s nimi i doma.
Ve stejném provedení máme i obyčejné tužky.
Od Stabila jsme vybrali i pero (a k němu náhradní náplně), zmizík, ořezávátko a kromě toho od nich máme doma různé fixy, pastelky, propisky... 
Popisovače na bílou tabulku máme od Centropenu.



Na seznamu byly taky nůžky, pravítko, guma, lepidlo... Bílou lepící pastu mít sice neměli, ale nemohla jsem ji v obchodě nechat, objevila jsem ji po spoustu letech :-) Pravítko je ohebné, takže když vám dítko švihne ve škole s penálem, nebo mu na něj někdo v zápalu boje hupsne, je dost pravděpodobné, že se jen tak nezlomí.



Kufřík na výtvarku byl jasný od začátku - jedině Kazeto. Doma už pár jejich kufříků máme, Alánkovi jsme teď k svátku koupili duhový, protože když si vybíral Eliášek ten do školy, Alánek ho chtěl taky.



Zástěru na výtvarku jsem nakonec objevila za pár korun v IKEA. Pro větší děti už bude asi malá (vyrábí se jen v jedné velikosti), ale Eliášek je na svůj věk drobný, takže jemu je krásně. Skvělé jsou gumičky na koncích rukávů, poutko na zavěšení a zapínání na suchý zip - většina zástěr je na zavazování vzadu, což si nejsem jistá, zda prvňák zvládne a zda jim všem s tím paní učitelka pomůže.



Taky ubrus na stůl bude asi potřeba, ale zapomněla jsem ho naposledy koupit.


Do kufříku nějaké výtvarné potřeby - paleta, štětce, anilinky (ty větší si spíš necháme na doma), voskovky Stockmar - ty máme už několikáté, i bločky, jsou z pravého včelího vosku, krásně kreslí a nádherně voní - tempery, tuše...





Na seznamu sice nebyly, ale většinou je v první třídě mají mít - desky na písmena, písmena, desky na číslice a číslice. Vybrat nějaký ucházející motiv dalo docela dost práce. A dost se divím, že to někdo ještě nenabízí na Fléru.



Arch s psacími a tiskacími písmeny (česká abeceda) od Kupka.


Jaké mají mít sešity, taky ještě nevím, ale vzala jsem prostě pár od těch základních - bez linek, s velkými linkami a velké čtverečky. Plastové obaly jsme nekupovali, obalíme to do nějakého hezkého papíru a ozdobíme washi páskou s vesmírným motivem - ta teprve dorazí. Až to bude hotové, tak sem hodím extra inspiraci :-)



Na sešity a ostatní školní věci jsem objednala štítky z Happy label, ale bohužel zatím nedorazily ani štítky, ani zpráva, na maily neodpovídají, telefon nezvedají. Takže zatím nedoporučuji.


Děti měly mít taky sadu obalů do pořadačů, asi na pracovní listy. Pořadače dostanou ve škole.


Na tělocvik mají mít ještě švihadlo a malý míč. Míček dostal Eliášek ve školce na konci roku, s Rákosníčkem. Velikost přesně akorát. Švihadla jsem objednala dvě - klasické bavlněné a kónické jutové. Kónické vidím prvně, moc nevím, co od něj čekat, tak pro jistotu i tu klasiku. Však to doma uživíme :-) A stojí pár korun a je to česká výroba.
Tady ještě o tom, jakou délku švihadla zvolit.


Lehce jsme taky doplnili šatník. Můžou děti v první třídě chodit do školy v teplákách? :-)


Na září, než dostaneme zase ještě další seznam a než přijde na řadu nějaký ten kroužek, jsme tedy připraveni a můžeme si užívat ještě zbytek léta a prázdnin. Přejeme všem malým školákům, ať se jim ve škole líbí, ať už budou (nebo nebudou) chodit kamkoli :-)

PS: Ještě edit - k potřebám na výtvarku jsem přihodila ještě modelínu a v materiálech ze školy je uvedeno, že prvňáčci dostanou: stírací tabulku, školní hodiny, kelímek na vodu s bezpečnostním uzávěrem, podložku A3 na kreslení, barevné složky, náčrtník A5 (a taky štětce, tužku, lepicí tyčinku, ořezávátko, gumu a vodovky, ale to už jsme pořídili sami). Děti taky mají mít hadřík na výtvarku a balík papírových kapesníčků. Počítám, že bude potřeba taky nějaký notýsek a obal na žákajdu. Píši pro doplnění, protože někteří rodiče seznam ze školy nedostali a vůbec nevědí, co mají pořídit. Tak ať se máte čeho chytit, pokud to nechcete pak najednou shánět všechno v září :-)

Přidávám ještě odkaz na tipy, jak se vyhnout stresu z prvního dne ve škol(c)e, jak si po prázdninách (resp. na jejich konci) najet zase na režim školního roku. A jinak celý blog Terapie domova je bezva, sleduji ho pravidleně a, i když to zní strašně, uklízím podle něj. Pomáhá mi si to v neděli večer všechno rozepsat do diáře, vím, co bych měla který den udělat, odškrtávám si, mám lépe zorganizovaný čas, zároveň autorka blogu v předstihu vždycky upozorní na některé věci, které bych sama třeba opomenula... Vyhovuje mi to. Samozřejmě nestíhám vždy všechno a samozřejmě ani s uklízecím manuálem není u nás neustále naklizeno. Upřímně, je u nás stále jako po výbuchu :-D

PS2: Sešity ani písmenka, číslice a desky na ně nepotřebují. Ale jak jsem psala, nevadí, dostane je Alánek, má zrovna období písmen a číslic, pro něj teď ideální hračka :-)
Naopak co na seznamu nebylo a co teď v září paní učitelka chce, jsou tempery, igelit na stůl, pak ještě tlustá černá lihovka a černá tuš. Kromě té lihovky jsem tedy měla všechno koupené :-)


PS4: :-D Po začátku školního roku jsme ještě dokoupili krásné české desky na sešity a učebnice. Kazeto a Eva Chupíková. Jsou velikosti A4 a vydržely bez újmy celý první školní rok. 






35 komentářů:

  1. Výbava pěkná. Za mě můžu říct, že člověk nakoupí, ale realita je jiná :o)
    Sistema je super, taky máme výbavu různých velikostí a Mikeš nosí do školy. Přiznávám, že jsem se napřed lekla té velké krabičky, kterou jsi původně koupila. Mikeš nosí do školy denně 12-15 sešitů plus 5-7 knížek, různé pracovní pomůcky, takže místa málo a je to někdy logistika ;)
    Pití nosí v bočních kapsách (2 lahve), protože mu školní čaj nechutná.

    U nás sešity a pomůcky nakupuje pančelka, rodiče pak platí.
    Seznam a info máme na webu školy.
    Źákovskou máme elektronickou ;) stejně třídnici, on line si můžeš ověřit, že je dítě ve škole a nezatluče žádnou známku :D

    Hlavně ať se Eliáškovi ve škole líbí a má štěstí na dobrou paní učitelku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, je mi to jasné :-) Jsem ráda připravená předem a mám ráda vždycky radši i něco navíc, už asi jiná nebudu :-) Spíš si říkám, že teď je to všechno nové, čisté, a jak to asi dopadne v péči prvňáka :-D
      Ta Sistema mě fakt nadchla! Máš pravdu, je velká. Nemám moc dobrou představivost, na netu jsou sice rozměry, i jsem si to ukazovala na pravítku, ale stejně jsem si ji představovala menší. Ale to vůbec nevadí, všechno má svůj důvod. Eliášek krabičku pasující má a my máme super krabičku na ty výlety, takže vlastně bezva kup :-)

      Včera jsem našla na stránkách školy konečně rozdělení do tříd i s paní učitelkami (na konci minulého ŠR ještě nevěděli) a Eliášek má tu, kterou jsem si přála, tak snad mě první dojem nezklamal. Věřím, že to bude dobré!

      Vám taky pohodový a úspěšný školní rok :-)

      Vymazat
  2. A jaké bačkory do školy jste vybrali?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, bačkory jsem zapomněla zmínit. Bude mít Tikki :-)

      Vymazat
  3. Moc pěkné a inspirativní. Péťovi dám na tělocvik vivo ultra teď z léta a vůbec by mě nenapadlo kupovat mu na 1x týdně další boty :-) Já většinou ty z léta používám pak pro kluky na sportovky a nebo jiné akce na zimu do sokola. Ondra bude mít ty kidoofity do tělocvičny. Příjde mi to maximální využití bot.
    Aktovka je krásná.
    štítkama happylabel máme označené některé věci a opravdu drží hodně. TY vesmírné vypadají skvěle. A washi pásky super.
    Já jsme zvědavá jak to u nás bude, ale Péťa se těší a to je hlavní. aktovka penál i pastelky jsou připraveny.:-)
    Tak ještě krásný zbytek prázdnin. pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, taky bych mu dala kecky z léta, mají teď kluci Vivo Reno, ale Eliáškovi jsou už akorát. Možná je ještě na začátku do školy nosit bude, ale počítám, že na podzim mu zase skočí noha, tak jsem radši pořídila dopředu. Víš, jak to pak s teniskama pozdě na podzim je. Nejsou :-D
      A naopak ty nové pak může nosit na jaře i ven.

      Štítky se asi našly! Objednala jsem si dodání do Zásilkovny, ale poslali mi to na poštu, nenapsali mi to, na maily nereagovali, a pošta mi taky nedala vědět, že to tam mám. Takže komunikace tragická, tak doufám, že aspoň samotné štítky udělají radost, a věřím, že držet budou, zatím slyším jen chválu.

      Vám taky krásný zbytek prázdnin a držím palce do školy, ať se tam Péťovi líbí :-) Ale v Hlásku určitě bude :-)

      Vymazat
  4. Na oznacovanie oblecenia a inych veci odporucam Mynametags - vzdy to pride za par dni. Velmi kvalitne, dobre drzia. Niektore nalepky su nalepene vyse 3r., pravidelne sa peru, susickuju a stale drzia.

    OdpovědětVymazat
  5. Pekna vybava.

    Za mne muzu rici, ze nema cenu kupovat nic, co neni na seznamu. Alespon u nas deti dostaly nektere veci na zacatku skolniho roku. Takze se nam vyplatilo drzet se seznamu. Co u nas snad bylo jako jedine navic byla jeste podlozka na modelovani. No koupila jsem velikost A3, aby mel syn prostor, ale na konci roku se nam uz nevratila. Takze ted do druhe tridy jsem koupila velikost A4, aby se mu vesla do kufriku a neztratil ji. Mozna je dobre na doma koupit nejake sesity na cviceni psani, syn zrovna nema lehkou ruku, tak jsme docela hodne doma trenovali.

    Svacinove krabicky jsem take resila a nakonec koupila v tescome. No v prubehu roku jsme nakonec opustili krabicky a nechali jen malou na ovoce ci zeleninu a chleba uz jen zabalit do ubrousku a pak do uzaviratelneho sacku. Syn je solidni konzerva a ke svacine jen tak neco neveme. Cesta za idealni lahvi na piti byla u nas nejdelsi a nakonec se osvedcila od Contigo west loop.

    Penal: Pero jsme nekupovali, ani ho deti nemely nosit. Dostavaly pak pero od pani ucitelky nekdy v listopadu, prosinci tusim. Bylo to takove oceneni, ze uz pisi dostatecne pekne, aby to pero dostaly. A zmizik mely celou prvni tridu zakazany. Jsem zvedava, jak ted ve druhe tride. Planujeme synovi dat to mazaci frixion. Pastelky stabilo jsou nadherne. Chtela jsem je take poridit detem, ale z te ceny jsem malem spadla ze zidle. Takze jsem se rozhodla,ze uz dam synovi tenke staedtler, co mel ve vybave penalu. V prvni tride mel jeste ty silnejsi.

    Obleceni: Syn s nastupem do skoly uz nosi jen kalhoty ci rifle. Teplaky jen kdyz maji sportovni den apod. Vychazela jsem z toho, ze i ja v detstvi jsem tak chodila.

    Nalepky se jmenem jsem objevila teprve nedavno a premyslim take o nich. Loni jsme vse zvladli s popisovacim fixem, ale ty polepky jsou elegantnejsi. Kazdopadne i popisovani staci, protoze az na tu modelovaci podlozku se nam nic neztratilo.

    Tak at se ve skole libi a zvladnete prvni den. Ja jsem mela docela na krajicku, nejak na mne dolehlo, ze uz to moje trikilove miminko jde do skoly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář :-)

      Taky mě to dojímá, strašně rychle to uteklo. Už jsou tak velcí!

      Ad seznam - ty věci navíc jsou víceméně výtvarné potřeby a kdyby je nepotřebovali ve škole, tak doma je využijeme určitě :-)
      Pero u nás ve škole asi nedostávají a i kdyby, tak já bych stejně chtěla tohle Stabilo, pořád ještě se synem trénujeme úchop. Zmizík asi taky do školy nebudou smět mít. Máme ho doma už asi tři roky, buhví, jestli ještě funguje :-D Občas dětem natřu čtvrtku inkoustem a děti na ní "kreslí" zmizíkem. Tak si ho Eliášek do penálu přidal. Když paní učitelka řekne, ať ho nepoužívá, tak ho vyndáme.
      Lahvičku máme Equa, tu jsem sem taky zapomněla dát. Ale je na fotce vlastně :-) Jsem hlava děravá.
      A do školky jsem taky popisovala permanentním fixem, ale tady se mi na ten penál apod. to moc nechce.

      Mějte se krásně a krásný zbytek léta :-)

      Vymazat
  6. Ja mam o zabavu postarano. V jedne skole jsme seznam dostali, ale obsahuje zvlastni veci a ne takove "klasicke", ve druhe jeste seznam nebyl, tak jsem zvedava co na nem bude a co se muzi podari sehnat.
    Jen jsem dost bojovala v prvni tride, ze se hodne veci poztracelo a ja jsem neustale dokupovala pastelky, pera, tuzky. To uz jsem si rozmyslela, do ceho investovat a ze vlastne do skoly neni potreba az tak kvalita, kdyz o ne dite nasledne prijde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvláštní věci by mě bavilo shánět :-) I když by teda záleželo, jak moc "zvláštní" :-D

      Vymazat
    2. Tak hlavne detem nemame kupovat pouzdra, pastelky, tuzky, pravitka. Na seznamu byl vlneny koberec, policky, desky na malovani, sada satku, usit zaves a podsedaky, usit pouzdro na voskovky.

      Vymazat
    3. Perfektní zadání! To by mě vážně bavilo :-)

      Vymazat
    4. Bohuzel vse ted sleduji vzdalene. Kazdopadne seznam se rozrostl, deti si maji jeden den v tydnu nosit do skoly satek, plastenku a svihadlo, ze budou chodit do lesa

      Vymazat
    5. Přeji brzké uzdravení (asi?)!

      Vymazat
    6. Treti dite si uziva lazenskeho pobytu a ja jej doprovazim, tudiz jsem nemohla byt na slavnostnim zahajeni sk.roku a dalsi radosti k tomu.

      Vymazat
  7. Taky jsme letos řešili první nákupy do první třídy :-) seznam jsme dostali předlouhý, no snad to slečně nějakou dobu vydrží a já hned nebudu muset první měsíc řešit náhradu za ztracené věci... ona má hlavu někde v oblacích a hlídat si věci pozemské ji příliš netíží :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať se slečně ve škole líbí a ať ji to baví :-)

      Se ztrácením - trochu sázím na to, že v té první třídě se nebudou přesouvat z učebny do učebny, takže snad se to tím trochu minimalizuje. No ale uvidíme.

      Vymazat
  8. Dobry den, cetla jsem, ze chcete balit vse do vesmirneho papiru. Pokud mohu doporucit, tak ucebnice zabalte do cehokoli pruhledneho. Na zacatku kazde hodiny prvnackum ukaze ucitelka jakou ucebnici budou pouzivat a knizku-ucebnici poznaji pouze podle predni strany. Kdyz nebude mit obal pruhledny, tak bude mit Elias problem tu ucebnici poznat :-( Market

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, ne, učebnice ne. Chci balit sešity, ale samozřejmě až po začátku školního roku, až co na to paní učitelka.

      Vymazat
  9. u nás zase sešity ... paní učitelka pod průhl. obal vložila přeložený barevný papír ... a na něm štítek se jménem, třídou, předmětem ... tedy červené sešity, modré, zelené ... cokoliv jiného nešlo být ... až ve vyšších ročnících ... doporučení: proto Karol prověř u své učitelky raději předem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky super napad. Kamaradka takhle koupila dceri obaly na sesity a ucebnice s Elzou a pak nemohla ani jeden pouzit. A to nemluvim o tom, kolik za ty obaly dala :-(

      Vymazat
    2. Samozřejmě, zatím nic nebalíme :-)

      Vymazat
  10. Ke krabičce z Nového Zélandu: Kájo, těším se, že se zúčastníš soutěže na: https://www.facebook.com/KrabickyShop/ ... je to do 31.8. to ještě stihneš a tvé foto tam bude jistě právem patřit, určitě něco vymyslíš a hezky ofotíš ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. No tak my jsme kupovali dceři je aktovku, pouzdro, mazací tabulku, desky na písmenka, cvičky, papuče, mají mít kelímek na vodu, igelit a zástěru a zbytek dostanou ve škole :-D a pak asi nakoupí p. uč .něco hromadně a my to jen zaplatíme, tak jsem ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Mužů se zeptat.jak jste po skoro roce spokojeni s taškou? Chtěla bych koupit dceři stejnou.je hodně drobna.díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, jsme spokojeni velmi. Po roce stále vypadá jako nová a jsem opravdu ráda, že jsme ji pořídili, je vážně praktická a domyšlená.

      Vymazat
    2. Dobrý den, tak to jsem moc ráda. Už ji máme doma - holčičí koníkovou. Hodně jsem zvažovala, protože dcera jde do nultého ročníku, tašku potřebuje spíše psychicky, ale přišlo mi zbytečnéry kupovat letos jednu obycejnou a příští rok znovu. Tak snad ji také tak vydrži, aby do té první byla jako nová ☺.

      Vymazat
  13. Dík za tip na vrecko na telocvik. Je to veľmi praktické, že sa dá pripnúť na tašku a nemusí ho dieťa niesť v ruke. Dobré krabičky na desiatu sú aj Monbento tresor kids. Nie je taká veľká ako Sistema, ale na desiatu pre dieťa stačí.

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji za podrobnou recenzi batohu do školy Vidím, že je velmi důležité, aby takový batoh dobře vypadal, aby dcerku oslovil, byl praktický, aby vše mělo svoje místečko a taky zádům dávalo dostatek opory, což je hrozně důlěžité, když vidím kolik toho naše děti musí do školy nosit.

    OdpovědětVymazat
  15. Váš příspěvek o školní výbavě jsem viděla už dřív, ale teď pro nás začíná být aktuální. Jste pro mě velkou inspirací. Chtěla jsem se zeptat, jestli nemáte povědomí i o jiných českých výrobcích školních desek, kufříků a podobně. Díky moc.

    OdpovědětVymazat
  16. I my jsme hledali nějakou tu výbavu k nám na výlety a tak a došlo nám, že bychom si hodně těch věcí, které nám přijdou drahé a třeba i zbytečné na zakoupení si mohli prostě jen nechat 3D vytisknout :) No, ale asi je to o osobních preferencích no :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já nevím, ale podle mě jsou ty obrázky na suchý zip docela dobrý nápad. Myslím si, že spousta dětí toto ocení. My synovi kupovali jeho první batoh do školy minulý rok a taky si ho hned chtěl nějak upravit. Asi dva spolužáci měli ve škole velice podobný batoh, tak chtěl nějak vybočovat. Nakonec jsme to vyřešili tak, že jsem mu nechal udělat jeho vlastní placky, které si na něj připnul.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář :-)