pátek 22. července 2016

Čtenářská výzva 2016

Zapojili jste se taky?


Jsem už skoro v polovině - tady se můžete podívat, jak mi to jde.

Některé kategorie se mi nedaří obsadit. Knížek jsem přečetla letos už víc, než jich mám ve výzvě uvedených, ale bohužel buď nesplňují zadání, nebo splňují to již obsazené. Ale mám ještě skoro půl roku, to dám! :-)

Jak se daří vám? Vybíráte si knížky podle toho, aby splnily zadání, nebo prostě čtete, a když to můžete přidat do výzvy, tak tím jen lépe?

Vy, co jste se nepřidali, ještě je čas :-)


3 komentáře:

  1. No...přidala jsem se, ale zatím mám jen dva zářezy - na mě dost velká katastrofa a tak nějak začínám pochybovat, že to stihnu :/ ale nevadí, hlavně když si najdu alespoň nějaký ten čas na čtení - už to je výzva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ještě může zlomit a zářezy se jen pohrnou :-) A když ne, svět se nezboří, já to taky nijak nehrotím. Hlavně když to člověka aspoň trochu motivuje.
      Tak přeju krásné léto :-)

      Vymazat
    2. Pripojila jsem se a uz jsem pred cilovou rovinkou. Jen zbyvajici knihy si tak nejak ne a ne vybrat. No, ale vyzva je od toho posunout se dal, tak to by bylo, abych to nedocetla :-)))

      Tesim se, na zadani na pristi rok.

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)