sobota 12. září 2015

Barvy

Hervé Tullet
nakladatelství Portál


Pro tuhle knížku mám jen samá superlativa. Před lety jsme pořídili Knížku, která je založena na podobném principu, jen místo barev jsou v ní puntíky. Barvy jsou snad ještě lepší. Nejen že je to interaktivní zábava, ale dítě se seznámí s barvami a jejich mícháním a tónováním. Přirozeně, hrou. Tak je to nejlepší :-)
Ano, určitě si ji kupte. A mrkněte na video.










Tulletek máme už malou sbírku. Ty tři ve spodní části fotky jsou z větší série knížek, je jich hodně, každá jiná, každou bych chtěla... Je obtížné vybrat jen pár nebo dokonce jen jednu.
Na některé se můžete podívat třeba tady.


9 komentářů:

  1. Já jsem viděla nedávno v Kidtownu ty nové Tulletky - třeba tu Hru na dobré ráno nebo s těmi otvory na házení míčků, a to je konec, to už Ježíšek asi tu letošní várku knih ani neunese ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hru na dobré ráno neznám (mám se dívat? :-D), ale tu s těmi otvory už jsem taky objevila a taky teda nevím, jak to s tím Ježíškem skoulíme :-) Už má chudák zase seznam.

      Vymazat
  2. Zdravím, my máme skoro stejné doma ;-) Jen prstíkovou ne, místo té máme "rozdíly" The game of Patterns. Koukala jsem po té Dobré ráno - nechci dělat reklamu, ale objednávala jsem na www.arara.cz a ceny bezva, velký výběr, jen trošku delší čekací doba. Ale vše dorazilo tak, jak mělo. Díky moc za všechny tipy ;-) Evča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na arara.cz jsem je taky objednávala, tenkrát je snad ani jinde neměli :-) Chtěla jsem jich původně víc (skoro všechny), ale nebyly tady tolik k sehnání a tak nějak postupem času se to usadilo, že mě ta megalomanie přešla :-)
      Ale líbí se mi, že z těch knížek lze vybrat pro každý věk - od těch nejmenších po velké děti.

      Vymazat
  3. Taky sbírám!Už by to někdo mohl začít rozprodávat po antikvariátech :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, to je pravda, na bazarech tyhle knížky nevídávám. To mi ani nedošlo. Asi se jich nikdo nechce jen tak zbavit :-)

      Vymazat
  4. My máme ještě 5 Sences, taky moc povedené, doporučuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, ta vypadá taky krásně :-) My máme kromě Knížky a Barev ještě tři taková tvrdá "leporela" - The game of light, The game of finger worms, The game of let´s go! Kluci to mají moc rádi.

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)