sobota 12. září 2015

Noc

Rotraut Susanne Berner
nakladatelství Paseka


Obrázková knížka. Bez textu. Její děj je ve vaší režii. Každý den může být Noc jiná.
Další povedený kousek skvělé ilustrátorky. Téma využila beze zbytku, mám pocit, že kdyby měla knížka víc stránek, paní Berner by klidně kreslila a vymýšlela dál.
Taky se mi líbí, že knížka má stále stejné pořadí prostředí - na první dvoustraně je bytový dům a následují nádraží, náměstí, obchodní dům, park... Vše má stejné místo jako v předchozích knihách Podzim, Zima, Jaro, Léto.





Knížky máme všechny, jsou u nás velmi oblíbené. Rozvíjí slovní zásobu, fantazii, schopnost dětí vyprávět příběhy...



2 komentáře:

  1. Ty jsou skvělé a přesně, tím, že jsou bez textu jentak neomrzí. A rozvíjí slovní zásobu i u "předčítačů"...já už jsem vymyslela takových příběhů a zápletek...;-). Tu Noc budeme muset také pořídit. Mě vždycky fascinovalo, jak naše Eliška dokázala v tom množství detailů najít hned třeba toho papouška ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, to je pravda, taky mě ty knížky trochu rozmluvily :-D Možná povinná výbava všech matek na mateřské :-D

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)