pondělí 12. října 2015

Proti proudu

Další z našich výletů "na jedno odpoledne".

Svezli jsme se vlakem do Dobřichovic. Plán byl dojít podél Berounky zase zpátky domů.
Klukům jsme vzali odrážedla. Eliášek by to v pohodě dojel, i rychle, ale Alánek se ten den prostě kochal. Za dvě hodiny jsme se moc daleko nedostali, navíc začínalo pršet.










Dali jsme si svačinu pod skoro 300letou lípou u Dobřichovického zámku, pak ještě zastávka na kafíčko a přes park jsme si to pak namířili na místo setkání s tetou Věrkou, která nás vyzvedla a odvezla domů.










Dne 20. srpna 2012 byla v Dobřichovicích naměřena teplota vzduchu 40,4°C, nejvyšší teplota dosažená na území ČR od začátku pravidelných měření od roku 1770.
sochu TEPLOMĚR vytvořil Petr Váňa 2013



Kluci si pak vyžádali návštěvu babičky a dědy. A tam si jako pokaždé vyžádali palačinky :-) Moc hezké odpoledne to bylo.


Je jasné, že bez mikiny se už na procházkách neobejdeme (no aktuálně to spíš už vypadá skoro na zimní bundy - nestíhám, výlet už je pár dní "starý"), ale já jsem na toto prostě lajdák, takže podzimní výbavu jsem začala řešit, až když nastal její čas - čili pozdě.
Kluci samozřejmě přes léto z většiny mikin a bund vyrostli, takže bylo potřeba doplnit stavy.
Mám radši mikiny bez kapuce a slabší, lépe se oblékají pod bundu. Tentokrát mě ale zaujaly chlupaté G-mini. Eliáškovi jsem vzala ještě jednu navíc, s kapucou. Hlavně je taky červená. Eliášek, dle svých slov, červenou zbožňuje :-)


Od G-mini jsem klukům kupovala už body a různá zavinovací trička, když byli ještě miminka. A vždycky jsem byla spokojená. I tyhle mikiny jsou bezva, takové muchlací. Pod bundu se teda oblékají trochu hůř, ale dá se. 
Tráva se na ně chytá tak standardně :-D 
A co kluci hodně oceňují, jsou postranní kapsy - na poklady :-)

Jinak jsem je už párkrát prala, a nepouští barvu, ani zatím nežmolkují, což jsem příjemně překvapená, trochu jsem se toho u tohoto typu materiálu bála.

Mne jen zklamalo, že značka proklamovaná jako výsledek práce českých designérek a návrhářek, je vyráběná v Číně. 



5 komentářů:

  1. A jak jim sluší ty melouny na hlavičkách:o)
    pa, M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, to je vlastně pravda - na této procházce jsme zaznamenali zatím nejvíc obdivných a pobavených obličejů na adresu helem. Staří, mladí, ženy, děti i pánové v obleku.
      A to už je přitom máme docela dlouho, resp. tu menší už tři roky, větší jsme kupovali loni. Většinou nám ji někdo pochválí, ale tak jeden dva lidé. Toto bylo skoro na každém kroku. Já už jsem zapomněla, že jsou vlastně asi vtipné, tak mě to ten den překvapilo :-D
      Měj se krásně :-)

      Vymazat
  2. A jak jim sluší ty melouny na hlavičkách:o)
    pa, M

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím Prosím odkud mate ty přilby?Děkuji Jitka H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to helmy Nutcase, jednu jsem kupovala na http://www.cyklospeciality.cz/little-nuttya/ a jednu v Malvíkovi, ale tam ji teď asi už nemají. Ale to je jedno, byla tam za stejnou cenu.

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)