úterý 6. října 2015

Papírové vystřihovánky Český les

Toužila jsem po nich už dlouho.


A než jsem se rozhoupala ke koupi, dostal je Eliášek od tety Lenky a holek :-)

Jsou bezva. České. Z kvalitního papíru. Krásné obrázky. Jednoduché, ale to je na nich právě to kouzelné. Navíc s latinskými popisky :-) Použili jsme je jako součást podzimní výzdoby.





Děkujeme! :-)

PS: Mají víc druhů ;-)

9 komentářů:

  1. Karolíno, jak pak takové věci uskladňujete? ajak máte vystaveno? Já takový krásy zbožňuju, ale přijde mi, že pak nemáme moc kde je mít, aby se neponičily a daly se využívat dál a dál... Máte tedy nějaký stoleček/místečko, kde je výzdoba/výstavka? potřebuju inspi. díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zrovna toto se dá vytahat a uložit zase hezky naplocho. A takhle rozložené to může být v knihovně, na komodě... Když máme něco menšího - třeba teď polínka, kaštany, šišky..., tak to nechávám klidně na jídelním stole, to nezabere moc místa.

      Vymazat
  2. Jůů to je krása! Hned se na ně mrknu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají i města, ale les se mi líbí nejvíc :-)

      Vymazat
  3. V jednoduchosti je zkrátka krása!
    Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Kájo, jsem ráda, že máte radost :-) Musím je taky zase vyndat a uděláme si doma podzim:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, Leni :-) Kluci to sice chtěli vystřihovat, ale to jsem jim teda nenechala, na to se mi to moc líbí. Stříhali si tady papíry :-) A právě že se to krásně k tomu podzimu hodí :-) Zdravíme do Ústí :-)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)