neděle 28. února 2016

Omalovánky

Ráda bych poděkovala


eshopu Radost pro maminku.

Na vybarvování omalovánek nemám tolik času, kolik bych chtěla, ale po novém roce jsem se zase do jednoho obrázku pustila. A při jeho vybarvování mi došlo, že by se mi k němu hodila stříbrná a zlatá pastelka.
Řekla jsem si, že když mám Koh-i-noor Mondeluz pastelky, tak že jim zůstanu věrná i u těch dvou odstínů, a hledala jsem eshop, kde by měli obě a skladem. A tak jsem narazila i na Radost pro maminku. Do košíku jsem přihodila ještě gumu v tužce, protože co kdyby.
Zaplatila jsem a čekala. Ale nic se nedělo. Po mém dotazu mi paní Šípová napsala, že čeká na zlatou pastelku, ale pokud bych nechtěla čekat, že mi ráda místo obou pošle zlatou a stříbrnou Progresso pastelku. Chtěla jsem si rozdíl v ceně doplatit, ale paní Šípová trvala na tom, že doplácet nic nechce.
Za dva dny byly pastelky i guma doma a ještě mi k nim přidali tyrkysovou WAX akvarelovou pastelku. Aniž by tušili, že přesně v těch barvách zrovna obrázek vybarvuji.
Pro někoho samozřejmost, ale mně to udělalo radost a oceňuji i přístup a jednání. A ráda tedy doporučuji dál :-)






Až si budu chtít udělat zase radost, tak už jsem si tam vyhlédla pár kousků:

Staedtler Triplus linery

Derwent Metallic

Derwent Burnisher

Pauzovací papír

2 komentáře:

  1. Jééé, zrovna tyhle omalovánky jsem si přivezla z Londýna. A ten tvůj obrázek se mi moc líbí! Já jsem na podzim také neměla moc času na vybarvování, byla jsem nějaká roztěkaná, ale od ledna mám tradici - každé pondělí vybarvuji hodinu večer a je to velmi příjemný relax. Někdy zvládnu vybravit víc, někdy méně, ale není to závod a já si to užívám :)
    bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sis zavedla moc hezkou tradici :-) Podobně jsem to praktikovala asi 4 týdny, ale pak do toho přišly nějaké jarní virozky, výlety, únava, a jsem zase bez tradice :-D
      Každopádně se těším na Jungle od Johanny Basford, má být někdy v létě :-)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)