neděle 14. února 2016

Hádej, jak moc tě mám rád

Sam McBratney
Anita Jeram
nakladatelství Svojtka


Tuhle knížku jsem koupila čistě proto, že se mi líbily ilustrace. Až potom jsem zjistila, jaký je to fenomén. Podle knížky byl natočen i seriál, určitě ho najdete na youtube, hledejte v originále, tedy Guess how much I love You.

Knížka je tenká, neobsahuje příliš mnoho textu, ale to vyvažuje svou kvalitou a poselstvím.
Malý zajíček chce tatínkovi ukázat, jak moc ho má rád. Jak se ukáže, není to vůbec snadné. A co víc - s tatínkem se začnou trumfovat. Kdo má radši - zajíček nebo tatínek, dítě nebo rodič?

Tuhle knížku miluju. Myslím, že to ani nejde jinak. Milují ji i moje děti. A taky jsem konečně zjistila, odkud je ta krásná věta - Love You to the moon and back :-)










Pokud byste těchto dvou ušáků neměli dost, můžete si koupit i další čtyři knížky dle ročních období.


2 komentáře:

  1. Je to opravdu krásná knížka, náš syn (2 roky) ji má hrozně rád , videa na youtube mu popuštíme jako večerníček a postupně dostane všechny další díly knížek. Je to vlastně i dárek pro mě, knížky mu musím pořád číst - a tyto jsou opravdu krásně napsané, že mi nevadí to číst třeba pětkrát za sebou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naši kluci ta videa taky milují. Pro mě je ta pohádka v dnešní době skoro zázrak - nádherné čisté ilustrace, takové jemné až kouzelné, a příběhy bez násilí, naopak plné lásky.

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)