neděle 31. ledna 2016

Dvacátéprvní okýnko

Udělejte si výlet do muzea betlémů.


Pondělí mělo patřit výletu, měli jsme v plánu jet na Karlštejn do muzea betlémů.


Eliášek už tam naštěstí byl o něco dříve se školkou a stejně jako loni tam měli i tvořivou dílničku. Letos přivezl domů skleněnou ozdobu, kterou si podepsal a posypal. Jen se na trase mezi "Karlštejn" (se zastávkou "školka") a "doma" někde trochu rozbila.


My jsme se mohli kochat doma našimi betlémy.


Protože já jsem byla ráda, že jsem se odpoledne dovlekla k fyzioterapeutce. Ty čtyři Ibalginy, kterými jsem se ládovala, abych přežila víkend, si vybraly svou daň. Zle mi bylo a přidala se migréna.
Ale fyzioterapeutka má zlaté ruce. Sice mě to ještě asi dva dny bolelo, ale už ne tak moc. Dokonce jsem se i docela v klidu vyspala. Perfektně mi to rozmasírovala a naučila mě úlevové a posilovací cviky. Tak cvičím a je to znát.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :-)