úterý 9. května 2017

Nové Ki ET LA sluneční brýle

Konečně nám sluníčko ukazuje zase svoji sílu. Kluci jsou na něj připraveni.

Tyhle brýle nejsou u nás doma žádná novinka, měli jsme je i loni. Ale Alánek z nich už vyrostl, plus mají KiETLA pro tuto sezonu nové barvy, tak si kluci vybrali - Alánek modré a Eliášek červené. Oboje jsou velikost 4-6 let, což už je poslední kategorie. Jsou celkem čtyři, nejmenší naopak 0-18 měsíců.
Oproti loňsku mají pevný kartonový obal. Dětem se snadno otevírá, brýle se do něj lehce skládají, obal je lehký, dětem se líbí, a díky provázku lze zavěsit - doma na háček, v terénu třeba do přezky batůžku, nebo celý obal zasunout do postranní síťované kapsy.
Součástí je taky hadřík na otření skel a gumička, která se dá připnout na nožičky brýlí, pokud by třeba některému dítěti (asi hlavně menším) padaly. Gumička je nastavitelná a nikde netlačí.
Obal i brýle jsou plně recyklovatelné.


 


Kluci jsou samozřejmě nadšení z barev (loni měli tmavě šedé), vybírali poměrně dlouho, nemohli se rozhodnout :-) A líbí se jim i drobné detaily, jak třeba vzorek na vnitřní straně nožiček. Holt, francouzský design :-)




Nám rodičům se kromě vzhledu líbí i praktická stránka - brýle jsou téměř nezničitelné. Píši téměř, protože brýle z loňska už mají pár svých škrábanců na sklech, tomu se ale nedá vyhnout, a kluci je nijak nešetřili - a zase na to těch škrábanců není tolik a jsou jen drobné.
Jinak jsou ale brýle celé ohebné, přesto pevné, na obličeji perfektně drží. Nemají žádné šroubky, rám je celý z jedné části, takže nehrozí skřípnutí prstů.
Na brýle můžete klidně šlápnout, jsem si jistá, že by přežily i přejetí jízdním kolem, odrážedlem, tatrovkou plnou písku... My jsme je hledali jednou v lese, kde jsme si na chvíli sedli. Když jsme se pak zvedali, tak jedny brýle nebyly k nalezení. Rozhlíželi jsme se všude možně, já jsem se u toho točila dokola na všechny strany. Pak jsem si všimla, že na nich stojím. Solidně jsem je podupala. A nic, vůbec nic se jim nestalo.



Věděli jste...?




Za nás jednoznačně doporučujeme! Škoda, že nedělají i nějakou verzi pro dospělé :-)

2 komentáře:

  1. Díky za recenzi, vyzkoušíme. Brýle z DMka moc dlouho nepřežily.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty jsou tedy opravdu parádní :) Já jsem také docela dost dloho obíhala různé obchoďáky s brýlemi a tak, ale prostě se mi nepodařilo najít žádné dobré a mně dostačující :) Jinak, pak jsem se rozhodla se podívat na internetu a našla jsem si brýle z této stránky zde , takže přeci jen ten internet je k něčemu dobrý :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář :-)