čtvrtek 25. srpna 2016

Náramky z minerálů

Mnoho lidí věří na léčivé účinky minerálů, že mohou ovlivnit fyzické i psychické pochody v jejich těle.

Zdroj

Někdy bývám marnivá. Mám doma pár šperků, které ráda nosím. Kdysi, snad ještě na střední škole, jsem měla takový krásný přívěsek s křišťálem, ale ztratila jsem ho. Od té doby si jednou za čas na nějaký minerál vzpomenu, že bych si zase ráda pořídila, ale protože nejsem odborník, nevím, jaký by se ke mně hodil, tak jsem to vždy nezrealizovala.

Až nedávno má kamarádka (ano, dnes mám den doporučování svých kamarádek :-) řekla jsem si, že si tím dnešní večer zpříjemním a dělám to ráda a od srdce) začala vyrábět náramky z korálků a později přidala i nějaký ten minerál. A v tu chvíli jsem zbystřila!
Slovo dalo slovo a Simonka mi vytvořila náramky pro mě a pro mého Muže podle mého přání. Vybírala jsem minerály dle našich znamení, ale dala jsem při tom hodně i na svůj vkus - pro každé znamení existuje vícero minerálů, ale ne všechny se mi líbily, ne všechny mě něčím zaujaly. 
Nakonec mají náramky i kluci, ty Simonka vytvořila sama od sebe a krásně se trefila :-)





 Album s jejími výrobky najdete tady, můžete ji kontaktovat do zpráv.

Simi, ještě jednou moc děkujeme, jsou perfektní! :-)

A ještě něco málo k minerálům - můžete je vybírat dle svého znamení, ale také dle jejich léčebných účinků či dle toho, co chcete v životě posílit, vyřešit. Řiďte se ale svým citem, vybírejte ty kamenty, které vás zaujmou - barvou, tvarem. Nemůžete šlápnout vedle.
O kameny je také potřeba se dobře starat. Je potřeba je čistit a také nechat nabíjet, aby se v nich nehromadila negativní energie, která by se vám mohla vrátit. Naše náramky tedy neslouží jen jako šperk.
Kameny noste v kapse, na řetízku, jako náramek... prostě na těle. Můžete s nimi spát, je vhodné si s nimi alespoň jednou denně hrát - držet v prstech nebo v dlani, zahřát je.
Důležité také je svoje kameny nepůjčovat, každý kámen má používat pouze jedna osoba.

6 komentářů:

  1. Prosím, prosím, nejde mi načíst odkaz :) už po nich pokukuji velmi dlouho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění. Už jsem to opravila a funguje :-)

      Vymazat
  2. Minerály jsou super a věřím jim. Nenosím je, ale mám je doma různě poukládané/povystavené a občas si s nimi "hraju" nebo je prostě držím v ruce. Před lety jsem totiž díky atopickému ekzemu na rukách přestala veškeré šperky nosit a teď, když jsem na mateřské jsem si odvykla úplně:) To, že se musí nabíjet jsem ani nevěděla. To musím prostudovat. Jinak mně minerály dle mého znamení nevyhovují nebo se mi zkrátka nelíbí, tak sahám po jiných. V tomhle věřím na intuici či srdce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Intuice je nejdůležitější :-) Jen já jsem nevěděla, od čeho se odpíchnout, tak jsem si to našla dle znamení a naštěstí se to hodně krylo s mým nastavením :-)

      Vymazat
  3. Dobrý den,prosím vás,jde se obrátit na paní Simonu i někde jinde než přes facebook??Facebook nemám,a náramky se mi hodně líbí..Tak nevím jak ji kontaktovat..Děkuji Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Báro, napište prosím Simonce na simka101@seznam.cz. Děkuji :-)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)