čtvrtek 25. srpna 2016

Duomamas

Nová česká značka s dětským oblečením a doplňky.

Už před delší dobou jsem zde uveřejnila příspěvek se slovenskou módou pro děti a slíbila jsem si sepsat článek i o té české. Samozřejmě jsem se k tomu ještě nedostala, ale dnes bych ráda napsala něco alespoň o jedné značce.


Duomamas je na trhu novinka a založila ji moje kamarádka. I proto jsem s radostí hned vzala pro kluky na zkoušku každému jedny tepláčky. 





Tepláčky jsou ze směsi bavlny (95 %) a elastanu, jsou velmi příjemné, perfektně ušité a dětem skvěle sedí. Krásná česká poctivá kvalita. Navíc ve větších velikostech mají i kapsy, což našim klukům udělalo obzvlášť radost, mají si kam dávat frajersky ruce a taky mají odkladiště na svoje výletové poklady.




Velmi ráda klukům koupím na zimu i jejich oblečení s merino vlnou, na to se těším hodně.
A taky ráda podpořím českou značku, jednu moc milou holku :-) Ať se daří a děkujeme!

2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že se u Tebe na blogu objevila recenze na tohle skvělé oblečení. Od Evy máme trička, elasťáky a tepláky - všechno je krásně ušité, z měkkého materiálu a hlavně trvanlivé, prověřeno akční čtyřleťandou a pračkou :-)
    Evě moc fandím, je vždycky skvělé, když lidi dělají práci srdcem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, naprosto souhlasím a díky za tu zmínku s pračkou. Materiál je odolný a perfektní, stejně tak zpracování, já jsem prostě nadšená. O to víc, že vím, odkud to oblečení je a kdo ho šil.

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)