neděle 10. dubna 2016

Dárky pro tři kluky

Pro tři kluky slovenský.


První na řadě byl Ninko, oslavil už svoje druhé narozeniny. Má rád zvířátka.
Koupili jsme mu Pexetrio Zvířata. Doma už máme Záchranáře, ty dostal Eliášek ve školce, a Stromy. Je to moc hezká hra, jednoduchá, obrázky jsou pěkné, realistické, jednotlivé kartičky jsou na pevném kartonu, provedení je opravdu kvalitní. A jedná se o český výrobek.

Potom ještě tři knížky od Svojtky - okýnkové Jak to žije na zahradě, Jak to žije na farmě a Co se děje v noci - tu už jsem vám dřív nafotila tady. Všechny tři už máme taky doma, takže jsme kupovali prověřené.

Pro Romanka pak drobnost v podobě Story Cubes, protože se chystal na pobyt v nemocnici a následnou rekonvalescenci, tak aby mu to lépe utíkalo.


A pak tu máme jednoho čerstvého Jakoubka. Narodil se naší dvorní fotografce. Ale protože bylo až do poslední chvíle překvapení, jestli budou mít chlapečka nebo holčičku, vybírala jsem dárky neutrální.
Nemohla chybět knížka - Moje první leporelo. Chtěla jsem ho už pro své kluky, ale objevila jsem ho až později, už by pro ně nemělo smysl. Tak jsem ráda, že alespoň pro někoho jsem ho mohla pořídit.

Krásná Pipa je od nové české partičky Kutulu. Myslím, že teď už je o nich docela slyšet, takže je s největší pravděpodobností znáte.
Pipa je z bukového dřeva, nádherně zpracovaná, moc příjemná do ruky. Jako hračka určitě hodně snese a bude jistě i důstojným designovým doplňkem do domu.

Kutulu má svoje stránky, ale jejich výrobky koupíte i u Huga nebo na různých prodejních výstavách a festivalech.

2 komentáře:

  1. Jak to zije na farme a Co se deje v noci jsem ted detem poridila na Aprila, jak byla u Svojtky sleva 50 procent. Nakonec jsem rada, ze jsem to s nervama pri objednavani vydrzela, knizky jsou nad moje ocekavani povedene. Ale co ja, hlavne detem se libi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta akce u Svojtky byla asi podle všeho pořádná adrenalinová disciplína :-D
      Jak to žije na zahradě je taky moc hezká a ještě máme rádi Jak rostou kytičky :-)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)