neděle 26. dubna 2015

V rychlosti

Dobrý den,

na úvod je slušné se představit. Možná už mě znáte. Kdo ne, najde můj profil na facebooku. Nejvýstižnější jsou má alba :-)

Blog je výzva, jsem sama na sebe zvědavá, jakou budu mít motivaci, výdrž a jak budu vše stíhat.

Ať se vám tu líbí :-)
Karolina

5 komentářů:

  1. Káji, těším se na tvé příspěvky na blogu. Jdu mrknout na ten první kváskový :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Pavli :-) Teď doufám, že neudělám hned na začátek faux pas, ale snad jsem si tě nespletla s jinou Pavlou. Koukla jsem zběžně na tvůj blog a řekla bych, že bezpečně poznávám komodu :-)

      Vymazat

    2. Veritas omnia vincit...Děkuji Jiřině Šantorové z Prahy 6-Řepy,která mne křivě a lživě obvinila s pomocí švagra(Městská policie),za účelem úmyslného,nezákonného obohacení ve svůj prospěch,vloupání do mého osobního kufru,tašky.Krádeže mých pánských a osobních věcí,hotovosti a majetku (prachsprostě mě okradla,u soudu prohlásila že mi ukradla pouze komodu).Tak dlouho mi vyhrožovala až zašla za práh lidskosti.Škoda že jsem dřív nevěděl že v minulosti byla již trestána za krádeže,podvody a vloupání.Vždy Vám nejvíc ublíží ten nejbližší.(Už loví dalšího kořena-sponzora na Badoo.cz...chudinka).

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Se tu ještě moc nevyznám, takže až teď jsem přišla na to, jak objevit nové komentáře, aniž bych musela kontrolovat jeden post za druhým :-D
      Díky :-)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)