středa 20. června 2018

Malovaná trička



Kdysi jsme klukům na jednom jarmarku koupili krásná malovaná trička. Jak jsem později z visaček zjistila, mají obchůdek na internetu, ale najdete je i na Fléru.
Trička jsou neuvěřitelně příjemná, bavlněná a šitá v ČR.





Bohužel se nám stalo, že hned po prvním vyprání se začala barva olupovat. Prala jsem dle instrukcí, v šetrných eko pracích prostředcích, sušičku nevlastním.
Spojila jsem se tedy s paní majitelkou. Prý se jí nikdy nic podobného nestalo. Ráda jí to věřím. I proto, že nám poslala zdarma dvě nová trička a u těch, ačkoli je kluci nosí často a rádi, a pereme je tedy také často, se to už neopakovalo. Ostatně i u těch prvních triček se barva dál neolupuje.
Kluci je nosí opravdu rádi a moc jim sluší.
Trička si stále perfektně drží tvar, nežmolkovatí, bavlna není úplně tenká, ale má krásně vyšší gramáž, nikde nekoukají nitky, nic se nepáře, nekroutí.



Nová trička jsme si mohli vybrat, kluci si shodně zvolili tmavě hnědá se žirafami. Fotila jsem je už před časem a vidím, že se mi nepodařilo úplně zachytit barvu. Je krásně čokoládová a lemování takové smetanové.




Ráda doporučuji - a pro vás třeba tip na dárek za vízo, nebo jako nový kousek na tábor, na vodu...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :-)