sobota 27. října 2018

Barefoot jaro - podzim

Zdá se, že „nestíhám“ už si můžu nechat zapsat do občanky jako své druhé jméno. Takže tipy na boty, které jsem sem chtěla dát na jaře, tu teď budou pěkně v jednom článku i s podzimními. Ale když nejde o život..., že jo :-)

Začneme sandálkama - ty jsem letos v čistě BF variantě vzdala a bez velkého očekávání objednala Alpine Pro Punita. První dojem nebyl nic moc, zdály se mi těžké a tuhé. Ale klukům skvěle seděly a to i na šířku a kolem kotníku, špička hodně dobrá, prsty chráněné. Kluci si je zamilovali, celé léto je nesundali z nohou. Sandálky poměrně rychle a poměrně hodně změkly. A ještě bonus - za sezonu jsem je několikrát vyprala v pračce - všechno přežily a schnuly téměř okamžitě.

Nestihla jsem je vyfotit úplně nové a na focení jsem je nestíhala nijak extra vypucovat, vzhledem k tomu, že jsem je klukům doslova servala z nohou a měla jsem na focení asi půl vteřiny. Takže citlivější povahy prominou.


Mají takovou zvláštně řešenou patu, bála jsem se, že se tam bude držet nepořádek nebo se budou zachytávat třeba o větvičky.

Ale nic z toho se nestalo, pata se při došlapu sešlápne.



Pod patou tužší.


Stélka není tvarovaná.


Jako tzv. kecky jsme vybrali Vivobarefoot K Mesh. Oběma jsme pořídili variantu s tkaničkami, se zdrhovadlem.


Vivo krabice mě baví.




Srovnání s prvním typem (modré) a novějším (černé).

Tvarově vylepšená pata, nešoupe nohu tolik dopředu.

Modré měl Eliášek do školy na tělocvik a do Sokola, zelené na ven.







Brzy mi ale došlo, že je Alánkovi ta varianta se všitým jazykem a zdrhovadlem úzká, špatně se mu boty obouvaly, má oproti Eliáškovi ještě silnější kotník a vyšší nárt. Takže jsme jeho černé prodali a objednali Vivo Mesh se suchým zipem a volným jazykem. Ty mu sedí a obouvají se krásně.





Ovšem ještě ani to nebyla konečná - asi jsem špatně měřila, protože nové boty mu byly tak tak. Museli jsme je tedy vyměnit za o číslo větší, které už měli jen v této barevné variantě. Která je teda taky krásná :-)
A v neposlední řadě - s impregnací (používám Carbon Pro) vydržely i vlhko, bláto atd.











Ještě jedny Vivo Mesh máme, nenonové červenooranžové (barva absolutně nejde vyfotit, jsou opravdu neonové, ale krásně neonové) - byly ve slevě, tak jsem Eliáškovi jedny o číslo větší vzala do rezervy - na tento školní rok na tělocvik, protože se dalo předpokládat, že mu povyroste noha a kde budu v zimě shánět tenisky... A už jsou skoro aktuální.







Naše momentální Vivo čtveřice.


Taky mají kluci nové holinky. Po Aigle, Bergstain atd. jsme jim letos pořídili Move by Melton, protože jsou na jejich široké nohy lepší. Aigle mám ještě zásobu větších čísel, nechávám je jako rezervní, např. jedny má Alánek ve školce.










Jako celoročky, když je mokro a na lepší mají Camper. Alánek má navíc jedny na lítačku do školky.



Na konci prázdnin jsme taky řešili bačkory do školy/školky. Zpočátku jsem myslela, že snad budou chodit bosi, pak byly ve hře i sandálky z léta (Alpine Pro), nakonec jsem to nechala plynout a na poslední chvíli koupila skvělé Baby Bare a Tomar. Obojí kvalitní slovenská výroba, kožené, skvěle padnou na nohy typu ploutvička a úzké kotníky, a navíc se oboje bez problémů nazouvají.
Tikki ze starších zásob mají jako rezervu, k babičkám apod.


Nakonec jsme měli s bačkorami opačný problém - objednala jsem pro každého od obou značek, nemajíc ani s jednou zkušenosti, nevěděla jsem, co jim bude lépe sedět. Seděly jim obě oběma výborně. Rozhodlo to, že Alánkovi byly Tomar tak akorát, takže jsem mu nechala černé Baby Bare, a Eliášek si po dlouhém váhání nechal modré Tomar. Oboje jsem objednávala u velice ochotné Nadi v eshopu V pavučině - ráda doporučuji!


Tomar







Měkoučké a kolem nártu všitá gumička






Baby Bare






Tomar mají tenší podrážku, přesto jsou Baby Bare stále lehké a perfektně ohebné všemi směry.

Porovnání s Tikki


Baby Bare jsou v patě užší, klukům lépe sedí.




Nad prsty je více místa.

Srovnání tvaru špiček - zleva Tikki, Tomar, Baby Bare

Nejen děti dostaly na jaře nové boty, i Muž si udělal radost. Opět Joe Nimble, tentokrát nimbleToes.





Vzala jsem to letem světem, kdyby vás něco zajímalo, klidně se ptejte :-)

Zima se blíží mílovými kroky, takže nám opět začíná kolečko vybírání. My s Mužem jsme zaopatření, oba jsme si teplo a pohodlí zajistili (zase) u Joe Nimble. Já jsem si vybrala k mým hnědým fancyToes černé idealToes a Muž (to se podržte!) vyhrál u JN jedny boty zdarma, vybral si briskToes. O obou v příštím BF článku, až vyřešíme i ty dětské - to bude oříšek totiž :-)

Přeji hezký večer a krásný slavnostní víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :-)