čtvrtek 11. srpna 2016

Vyhrává...

...jedna z vás, které jste se zúčastnily Letní soutěže.


Díky všem za účast, za milé letní komentáře, spoustu tipů na výlety a taky za trpělivost :-)


Komentářů pod článkem bylo fakticky více, než kolik jsem jich v "losovacím zařízení" uvedla jako maximální počet. Některé komentáře totiž byly zdvojené, některé odstraněné autorem, u některých byla odpověď... Všechny komentáře jsem si tedy vytiskla a poctivě očíslovala jen skutečné nezdvojené odpovědi - soutěžní příspěvky.


A pak už jsem to všechno zadala do chytré mašinky a jedním kliknutím se nám vyloupla výherkyně. Gratuluji!


Už když jsem četla komentář Jany Radové o tom, jak jim před dovolenou ukradli kola, říkala jsem si, že kdyby vyhrála, snad by jim výhra alespoň maličko napravila prázdninovou náladu. Myšlenka je mocná zbraň :-)

Jani, ještě jednou gratuluji, doufám, že jste si léto užili i tak bezvadně a na plný pecky, a ozvěte se mi, kam mám výhru zaslat.


Všem ostatním díky :-) Nezoufejte, jistě to nebyla poslední soutěž, zase něco vymyslíme. Hoďte klidně tipy na to, co by vás potěšilo vyhrát :-)
Užijte si zbytek léta a prázdnin!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :-)