pondělí 29. srpna 2016

O výhru v letní soutěži se nikdo nepřihlásil

...a proto jsem se rozhodla věnovat ji někomu dalšímu.


Je to škoda. Výherkyni jsem kontaktovala na několika místech, bohužel bez úspěchu. Léto skoro za námi.
Tentokráte ale nechci nikoho losovat ani vybírat.
Rozhodla jsem se výhru věnovat první(mu) z vás, kteří napíšete pod tento článek a uvedete na sebe i kontakt (nejlépe tedy e-mailovou adresu). To jsou jediné dvě podmínky, tak prosím nezapomeňte na ten kontakt.
V předchozích soutěžích jsem akceptovala příspěvky i nekompletní (bez kontaktu), ale tentokrát na tom trvám :-)

Prostě kdo dřív přijde... Znáte to :-)

Snad si tím to léto ještě trochu prodloužíme.

4 komentáře:

  1. já se hlásím! akeka.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to byla, panečku, bleskovka :-D Píšu mail :-)

      Vymazat
  2. Kdyby to nahodou neklaplo, hlasim se take:-) petmali@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář :-)