úterý 19. července 2016

Hristina

Přírodní kosmetika


Už několik let kupujeme pro děti i pro sebe výhradně přírodní kosmetiku - viz jedna z kategorií na blogu - Přírodní domácnost.
Patří tam i kosmetika na opalování. V podstatě jsem byla spokojena s přípravky, které jsme používali v minulých letech, ale letos jsem z několika zdrojů zaregistrovala chválu na značku Hristina, kterou jsem do té doby neznala. Zaujalo mě jejich opalovací mléko s SPF 30. Jednak složením, a taky tím, že neobsahuje nanočástice. Řekla jsem si, že za zkoušku nic nedám.
Aby se mi to s poštovným vyplatilo, přihodila jsem do košíku i jeden šampon.

Začnu právě tím šamponem - jsem z něj unešená! Po druhém porodu se mi nedařilo dostat moje jinak husté a silné vlasy do formy. Stále byly takové suché, polétavé, kolem hlavy mi rostly takové kratičké, měla jsem to jako svatozář :-)
A s tímhle šamponem jsou moje staré zdravé vlasy po jednom umytí zpátky. Zkusila jsem ho i na chvíli nepoužívat a mýt si chvíli vlasy jiným svým šamponem, ale už se ani nehnuly, zůstávají stále takové, jaké si je pamatuju před porodem, takové, jaké je chci mít. Díky!
Taky mi moc hezky voní a dobře pění. Za mě naprostá spokojenost.



Opalovací mléko, které jsem si původně objednala, krásně voní - hlavně po kokosu. Bohužel jsem asi měla smůlu na vadný kousek, protože místo hladkého mléka je jeho konzistence taková krupičkovitá, tekutá. Eliášek se po tomto opalováku osypal, což se mu ještě nikdy nestalo. Ale osypat se můžete i po přírodní kosmetice, tak to prostě je, takže z toho nedělám žádnou tragédii. Mně třeba vadí delší kontakt s jahodami - s těmi rostlinami. Taky se osypu.
My ostatní jsme na něj ale žádnou reakci neměli.




Napsala jsem toto přímo do Hristiny a oni mi poslali jiné opalovací mléko, které jsem si vybrala, zdarma. Vzhledem k tomu, že po tom původním se Eliášek osypal, tak jsem vybrala toto pro miminka. A to už má konzistenci krásně krémovitou, už jsem ho stihla otestovat na všech členech domácnosti, a bez reakce :-)
Krásně se roztírá, nezanechává ten bílý film, jak většina opalováků, jemně voní. Hezky se dávkuje pumpičkou, Takže taktéž spokojenost.




Z Hristiny se mi omluvili s tím, že se jedná o vadnou šarži, že v ní bylo pár kousků s touto konzistencí, že však ale mléko samotné není zdraví škodlivé.

Ještě předtím jsem při komunikaci - měnila jsem něco v objednávce - byla požádána o zpětnou reakci. Zmínila jsem se, že píši blog a že jsem měla v plánu o kosmetice určitě napsat.
A tak mám díky tomu pro vás kód na slevu ve výši 10 % na celý nákup, platí neomezeně :-)

Kód je: iKarkulka

:-)

3 komentáře:

  1. Dobrý večer, a jaký je ten kód na slevu. Využila bych. Díky za článek. Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Toto opalovací mléko jsem zkusila loni (léto 2015) a měla jsem stejnou zkušenost. Mléko hrudkovate, nepříjemné, barvilo hodně do bíla, i přes jeho cenu jsem ho po pár použitích vyhodila. Nevím tedy jestli mají vadné šarže často. Pupínky měla dcera taky ale to nedokážu říct jestli bylo přímo z mléka, tehdy jsem myslela že je to ze sluníčka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Než jsem si objednala ten opalovák a šampon, byla mi Hristina doporučována, hodně si ji uživatelky chválily (podotýkám, že to byly většinou holky, které "znám", takže se určitě nejednalo o nějakou formu nastrčených spokojených zákazníků). A ve chvíli, kdy jsem ji začala používat, tak jsem zase z mnoha stran četla negativní recenze a hlavně tedy co se týká složení - není příliš velká důvěra, že by přípravky obsahovaly jen to, co je deklarováno. Dost mě to znejistilo, takže jsem pak už nic dalšího neobjednávala.
      Zůstávám věrná Nobilisu, jen ten opalovák budu zase napřesrok řešit.

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)