úterý 15. prosince 2015

Vánoční soutěž s Malým princem

Ale jestli chcete rozšířit počet krabiček pod vánočním stromečkem, tak to bude soutěž blesková!


Dárky do soutěže jsou z Feedo, moc jim děkuji :-)
Vybrala jsem pro vás dvě krásné věci, které se vztahují k novému filmu Malý princ
Vyhrát můžete toto nádherné puzzle. Krabička obsahuje tři obrázky - Malého prince, růži a lišku, obrázky jsou opravdu velké a puzzle je vhodné od 2 let věku. Ale co si budeme povídat, mně už byly dva roky několikrát a skládala bych si je s radostí taky. 



Vyhrát můžete i tuto skvělou kreativní sadu
Obsahuje sešit s origami papíry, samolepky, pěnová razítka s polštářkem a omalovánky - vše s motivem Malého prince. 
Všechno zabalené v krásné tašce :-)

Když jsem to doma prohlížela (jen obal, nebojte ;-) ), skoro mi až bylo líto, že si to nemůžu vyhrát pro kluky :-)




No a teď co za to :-)
Podmínkou v soutěži je jen váš komentář a mailová adresa, kam mohu případně napsat o adresu poštovní.
Do komentáře mi napište něco mile vánočního. Už skoro měsíc bojuju s nějakou virozou, kluci střídavě taky, teď zrovna nás to nějak víc sklátilo, navíc následující dny pro mě budou pracovně náročné... Tak si ráda přečtu nějakou vaši hezkou vánoční příhodu, nebo jaké tradice na Vánoce dodržujete, jak u vás třeba probíhá Štědrý den, jaký nejhezčí dárek jste dostali, klidně se podělte i o nějaký zlatý rodinný vánoční recept. Cokoli. Nechám to na vás :-) A nezapomeňte na ten mail :-)

Čas máte do tohoto čtvrtka, do půlnoci. Ať stihnu výhru v pátek odeslat a doufat, že k vám dorazí do Štědrého dne.
Výherce buď vylosuju anebo pokud mě něco úplně extra zaujme, tak vyberu autora nejlepšího komentáře. Prostě taková hra bez pravidel trochu. Ale to neva, ne? :-)

Držím vám palce!

57 komentářů:

  1. Veselyho rikas? Vesele se že mě stává alkoholik. Nevím proč, ale poslední dobou dostávám samé alkoholické dary. A ještě když člověk pece třeba vanocky s rozinkami nalozenenymi v rumu a ujida :). Anebo když "musíš" jít s mamkou, sestrou, kamarádkou ochutnat vánoční punč.... Miluju vánoce i když jsou tak náročné :D. Zlom vaz Karol a kdybys potřebovala k uzdravení slovovici, s důvěrou se obrat na mě :).

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju kouzlo Vánoc... Člověk by měl být hlavně s těma, které má rád :) Jelikož mám doma skoro tříletou princeznu- bude to určitě hlavně o ní... Už těším na její rozzářené očička, až uvidí stromeček a dárky :)) a taky, jestli se i mě poštěstí a 21.12. mi doktor řekne, zda čekáme holčičku, či chlapečka... :)))) krásné Vánoce

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,
    přeji Vám, aby jste na Vánoce byli zdraví a pořádně si je užili. Proto posílám odkaz na recepty s ananasem proti nachlazení. Mně zabraly (http://slunecnyzivot.cz/2015/09/4-recepty-na-napoje-proti-kasli-na-dobre-zazivani-hubnuti-a-odkyseleni/). A až Vám už bude líp, tak ananasový džus s šampaňským a trochou vodky je super koktejl:)
    Lenka.Trejbal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nejkrásnější dárek k Vánocům jsem si nadělili vloni, kdy se nám narodil náš druhý syn. I když termín byl přímo na Štědrý den, maličký si pospíšil a přišel na svět už patnáctého, tedy právě dnes :-) Asi ty Vánoce chtěl oslavit už doma mezi svýma :)
    Brzké uzdravení celé rodině!
    Radka laetitia@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé, to je krásná soutěž!! Všechno co je ke skládání, malování, razítkování u nás má teď úspěch :-D Hezkou Vánoční příhodu určitě budu moct napsat až dodatečně, protože ty letošní zatím vypadají jako nejvtipnější (jak jinak s akčním dítětem ve věku rok a půl, že?) :-D Hlavně přeju brzké uzdravení!!!
    Janemi@post.cz

    OdpovědětVymazat
  6. In one of the stars
    I shall be living
    In one of them
    I shall be laughing
    And so it will be
    as if all the stars
    were laughing
    when you look
    at the sky in the night.

    -The Little Prince
    Antoine de Saint-Exupéry-

    K vánoční pohodě mi stačí svařené víno s hvězdičkami badyánu, skořicové hvězdičky, jasná noční obloha a děti usmívající se ze spaní :-).

    lekrej@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Letos jsem se rozhodla upéct perníkové adventní kalendáře pro mé 2 chlapy (rozuměj syna a manžela),takže jsem začala péct už v půlce listopadu, první "veselá" příhoda nastala když jsem smíchala omylem dva recepty dohromady.Mno nic nezbývalo mi než doufat, že budou dobré a kluci si na nich nevylámou zuby :) těsto vyšlo skoro přesně, takže bylo asi o 3 perníčky navíc. Perníčky jsem uklidila do krabice a nechala ji na lince s tím, že manžel si jí určitě nevšimne, protože jeho hledací smysly pokulhávají :) a co nestalo, večer slyším jak v kuchyni něco křupe, tak se podívám a samozřejmě, byli to moje přesně napočítané perníčky. Naštěstí stihl sníst jen ty tři navíc, pak jsem ho nachytala. Takže jsem druhý den kalendáře zdárně dozdobila a kluky obdarovala. Syn dostává přídělem jeden na den, manžel už samozřejmě žádný perníček nemá, takže jsem včera pekla další dávku. Těsto jsem nezvrzala, ale polevu jsem udělala moc tekutou, takže zdobení nic moc :( letos se mi perníčky prostě nedaří.
    Adventní kalendáře si můžete prohlédnou zde http://blog-teli.blogspot.cz/2015/11/pernikove-adventni.html
    přeji veselé a klidné vánoce lidmilovat@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Karkulko, přeji Tobě i celé Tvé rodině hodně zdraví ... všechno ostatní si určitě zařídíte :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Letos se na Vánoce moc těším. Dcera už je dost velká na to, aby si je užila a taky je ještě ve věku, kdy jsou plné tajemství a dárků, které nosí Ježíšek... Jen tento víkend jsem se už zapotila při vysvětlování, když ve skříni zahlédla maličký kousek nezabaleneho dárku a poznala v krabici Vlnku (ovečku doktorky plyšákové)...hned si šla pro židli, aby tam dosáhla :-) Snad do Štědrého dne zapomene.
    Přeji pohodové svátky a hlavně zdraví! V poslední době nám dost pomohl Vironal a dceři na podpoření imunity při školkové zátěži homeopatika.
    adela.prsalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak je ten svět malý! Tvé milé slova jsem tady opravdu nečekala. Jak dlouho jsme se neviděly? 5 let? :)
      Posílám pozdravy do Prahy, nebo do Hradce? Nebo někam jinam? :)
      Renata Šablaturová, bejvávala Rašková :)

      Vymazat
  10. Mému synovi jsou dva roky a po tom, co jsem mu 1. prosince představila jeho advetní kalendář, každý den donekonečna vysvětluju, že je jen jeden balíček na den, aby se mu vždy v nějaké nestřežené chvíli porařilo vylézt na opěrku gauče a pooořádně se natáhnout a rozbalit si další...nekonečné vysvětlování nepomohlo, zavěsit to někam ke stropu mi přišlo kruté, takže jsem de facto rezignovala a ignorujeme čísla, protože to co tam visí, už moc neodpovídá reálu...o to víc jsem byla v šoku, když mě Pepča upozornil, jak vypadá pětka, dvojka, a osmička...tak přece jen to vysvětlování k nečemu bylo :-)
    Přeju Tobě a celé tvé rodince krásné svátky a spoustu legrace a pohody!!
    misastriteska@gmail.com
    Míša

    OdpovědětVymazat
  11. Hezký den všem. Jak je psáno v knize: ,,Všichni dospělí byli dětmi, ale málokdo si na to pamatuje.“, tak se ve mně minulý rok během vánočních svátků probudily jedny vzpomínky. Vzpomínky na pobyt v nemocnici, kdy jsem tam musela být sama. Dnes je doba naštěstí jiná a rodiče mají lepší podmínky, co se týče pobytu s dětmi v nemocnici. Právě loni jsem byla s Jiříkem od 26. prosince v nemocnici a dojalo mě, jak krásně to měli na oddělení nazdobené (včetně stromečku) a celkově se celý personál snažil velice empaticky přistupovat ke všem, kteří zrovna na oddělení museli být. Bohužel ne všechny děti mají to štěstí a někdy se stane, že musí na pár dní zůstat v nemocnici i samy. Proto bych ráda případnou výhru věnovala právě jednomu dětskému oddělení, kam se chystáme předat vytříděné hračky, s kterými si děti doma už nehrají.
    Krásné svátky všem ♥
    Gabriela

    sedlakova.gabriela@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to říkám pořad, že jsi úžasná!

      Vymazat
  12. Letos budou naše Vánoce jiné, než ty dřív. Budou první, kdy už nebudeme v roli hlavních aktérů my, ale bude to malý. A ja se na to strašně těším, i když vím, že letos to ještě nebude moc vnímat. A pro radost jsem nám každému objednala vánoční kouli na stromek se jménem. Tobě i celé tvé rodině přeju, abyste přežili předvánoční shon, krásné svátky a do nového roku jen to nej! A. (zmrz_lina@centrum.cz)
    PS: Fusak je úžasnej!

    OdpovědětVymazat
  13. ahoj,to je taak krásná cena...jdu to zkusit.Když byla dcera malá,asi 3 roky,koupila jsem jí,podle mého mínění,krásného medvídka.To mě,ale nestačilo,musela jsem být ještě kreativní při balení.Nechala jsem medvědovi koukat hlavu a zbytek jsem zabalila.Když bylo skoro všechno rozdáno a pod stromečkem už moc dárků nezůstalo, všimla jsem si, že se Aňa balíčku s medvědí hlavičkou vyhýbá,když jsem jí řekla, že je to asi pro ní tak se málem rozplakala.Nikdy si s medvídkem nehrála.Tak si asi říkáš,co je na tom veselého ....tenkrát nic,až po létech jsem se dozvěděla,jak strašně ošklivě ta koukající hlavička vypadala...poučení pro mne - nemusím být za každou cenu kreativní.Ale už se toho asi nezbavím...všichni mně to připomínají a líčí to jako veselou příhodu.Já s Aňou vím...nebylo to zas tak veselé.
    Přeji krásné vánoce a doopravdy veselé.
    dagmar.brtnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, tak to Ti musím nějak zvednout náladu :-) Žádné velké katastrofy se u nás neděly. Snad jen zmizení rybí polévky ze zahrady, zrovna, když přijeli popeláři :-D Jednou jsem zapomněla dárky pro babičku doma :-( no obrečela jsem to. Ale jinak děda každý rok čeká na zlaté prase a stále se mu to nedaří, koukáme klíčovou dírkou, jestli už ten Ježíšek náhodou nepřišel, chodíme pro Betlémské světýlko, které většinou nevydrží do večera, totálně se přejíme a pak padneme u pohádky :-D Ale nejvíc si toužíváme teď s holkama, prostě, jak se těší a asi milionkrát se ptají, kdy už přijde ten JEŽÍŠÉÉÉK :-D
    Prostě: Veselé Vánoce chci Vám teď přát,
    aby měl člověk člověka rád,
    aby jeden druhému štěstí přál
    a i ten nový rok za to stál!
    Lenka a spol.
    lenka.hoza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Kdyby ta soutěž byla před rokem, nejspíš bych psala o tom, jak když se řeknou Vánoce, vzpomenu si na babičku, která byla už od rána ve slavnostním oblečení. Snídali jsme tu nejlepší vánočku na světě a dům voněl cukrovím a františkem. Pak jste šli zapálit dědovi na hřbitov svíčku, byla to taková naše rodinná tradice. Po návratu si přes to slavnostní vzala zástěru a smažila kapra. No a pak už zvonil Ježíšek. Jako dítě jsem vždycky nedočkavě utíkala ke stromku, kde už dohořívaly prskavky. Dokonce jsem jeden rok přísahala, že jsem oknem viděla mizejícího Ježíška :) Vánoce byly vždycky můj nejoblíbenější den v roce. Babička se na Štědrý den narodila a už pár let tu s námi není. O tom všem bych asi psala loni. Ale od té doby se něco změnilo. Ptala ses na nejhezčí dárek. Loni na Štědrý den se mi narodil syn. Tři týdny před termínem. Malá část ve mě to tušila. Za ní. Od teď už budou každé Vánoce tak trochu jiné. Jsem máma. A budu se snažit, aby jeho Vánoce byly tak krásné, jako ty moje.

    Krásné Vánoce všem ;)
    Š.
    Fania@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Letos budou jiné Vánoce, nebudeme doma, ale poprvé na chalupě a nakonec nás bude 9 dospělých a 3 malé děti. Sejdeme se jak s mými, tak s manželovými rodiči a sourozenci. Jsem na to moc zvědavá, jak sladíme rodinné tradice a tak, ale jsme všichni rozhodnutí, si to pořádně užít, tak snad nenastanou žádné katastrofy.
    Přeju Vám hlavně hodně zdraví a krásné Vánoce! Veronika (V.Belikova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  17. Vanoce miluju, tesim se na ne kazdy rok...letos je poprve budeme slavit ve 3 i s Davidkem (5 mesicu). Tesim se na jeho ocka, az uvidi stromecek x-). Kazdy rok k nam na Stepana jezdi cela rodina na obed. A letosni svatky jsem proste pojala zdrave- mam zitne pernicky, pohankove linecke, raw cukrovi..nebudou chlebicky, bramburky, nic :) Kaji, ani nevis, jak se tesim na ty obliceje a vyrazy, az budou ochutnavat. Vubec to nemyslim zle, mam to fakt chutne, skromnost stranou:))) Ale tchan ma cukrovku, mamka taky potize, ale jsou to palice dubovy a zdrava strava je pro ne sprosty slovo. Takze proste lecba sokem...a treba budeme priste rok na Stepana sami:))) drz mi palce;)
    Krasne svatky a diky za inspiraci!

    Maja
    pospisilova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. To je moc dobrý nápad, taková soutěž. A ještě o tak krásný dárek ;) A já se zapojuji, protože 1) mám prince moc ráda, už mám doma jeho tři vydání, a to už je sbírka! 2) protože můžu (mou dnešní největší starostí bylo nerozvařit brambory, největším strachem, že přijdu pozdě do školky, největším rozhodnutím jaké si vzít boty a největším vztekem, že má zase rýmu!), a někdy je nutné si uvědomit, že máme v životě štěstí, a 3) protože jsem nikdy nic, ne moment..., ne, opravdu nikdy nic nevyhrála. :) Váš blog je velmi inspirativní a moc ráda se na něj budu vracet, i když zase nic nevyhraju! ;) najvarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Já už několik let pro každého vyrobím pod stromeček aspoň nějakou maličkost a poslední dva roky s malou vytváříme i přáníčka, posíláme je opravdickou poštou, musím říct, že v dnešní době FB a SMS to má u rodiny i kamarádů docela úspěch :-)Takové naše malé tradice ;-)
    Přejeme,ať se brzy zbavíte nemocí a krásně si užijete svátky :-)
    Lenka kulenka77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý večer, má 2,5 letá dcerka se začala zajímat o Ježíška od chvíle co postavili u obchodního domu vánoční strom v říjnu. A od té doby dostávám otázky typu: Kde bydlí Ježíšek? Je Betlém daleko? Pojedeme tam? Autem? :-) Už máme s velkým úspěchem stromeček také doma, vyrábíme vánoční přáníčka s dcerkou a já doplňuji ještě nějakými hand made háčkovanými dárečky a rozdáváme nejbližším. Na Štedrý den se moc těšíme, dcerka to bude letos opravdově prožívat a o to jde :-) Přeji hlavně zdravíčko a pohodové, klidné prožití Vánoc s rodinou. Jana jane123@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Nás taky sklátila nějaká viróza, ale říkám si, že do Štědrého dne budeme určitě všichni fit :) Moc se těším, slavíme vždy celá rodina, bratranci, sestřenice... je to velké a je to vždy krásné :) Chci, aby si to užily především děti, strašně se těším na to, až budou vyhlížet z okna Ježíška, jak se jim rozzáří očička, až uslyší zvonit zvoneček a uvidí dárky pod stromečkem... nádherné okamžiky, vždy to sleduji se zatajeným dechem!
    Přeji, ať jste brzy fit a Vánoce se vám vydaří!
    Dárečky v soutěži krásné, přímo snové.. vždyť kdo by nemiloval Malého Prince!
    Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Krásná soutěž :)
    přeji brzké odbacilování :)
    já vánoce miluji, je to krásné období kdy opravdu někteří se jako kouzlem mění,
    letos navzdory, že od začátku prosince chodím po šesti letech do práce, vše tak nějak stíhám a opravdu si vánoční pohodu užívám :) jako bych si toho společného času více vážila :)
    na film o Malým princi jsem zvědavá a dárečky vypadají úžasně.
    Přeji pohodový advent :)
    Barča
    barcav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné Vánoce přeju :)
    Ať jsou kouzelné a nezapomenutelné :)
    My letos budeme mít Vánoce poprvé s naší malou a já bych jí chtěla každý rok k Vánocům vyřezat ze dřeva jednu figurku do jejího vlastního betlému, aby měla snad krásné vzpomínky na Vánoce a rodinu :)
    Nikdy jsem to nedělala :)...tak snad to dopadne dobře :)
    Maruska22483@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Nic vyloženě vtipného se nám asi nikdy na Vánoce nestalo, ale mám ráda Vánoce u našich...
    Všichni se ráno společně nasnídáme, máme domácí vánočku, domácí štolu a kakao, dopoledne společně koukáme na pohádky... V poledne obědváme bramborovou polévku s houbami a po obědě jdeme všichni (naše rodina, rodiny mamčiny sestry a babička) na hřbitov zapálit svíčku dědovi a prababičce, potom se jdeme ještě chvíli projít na přehradu (vranovská přehrada je kouzelná za každého ročního období, přesto je škoda, že málokdy ji sníh na Štědrý den dodá ten pravý pohádkový nádech)... Po procházce doma ohřeju našemu pejskovi sváteční večeři a jdeme pomalu smažit kapra... Při večeři potichu posloucháme koledy a nikdo nesmí vstát od večeře, dokud všichni nedojí... Když jsme byli s bráchem malí, babička s mamkou "uklízeli po večeři kuchyň (nadělovaly dárky pod stromeček)" a já s bratrem a taťkem jsme šli "přivolat Ježíška (vypustit nějakou rachejtli)"... Po rozbalení dárků jdeme k babičce, která má svůj byt v našem domě, potom se opět všichni (naše rodina, babička a tety rodina) sejdeme u nás doma, chvíli posedíme, dáme si víno, uděláme si společnou fotku... A večer už jen koukáme na televizi a užíváme si té pohádkové atmosféry, když se nám chce, jdeme na půlnoční, když se nám nechce, tak jen trávíme večeři u televize :)...
    Letos ty Vánoce budou zvláštní, poprvé s námi nebude doma můj brácha, který momentálně pracuje na Novém Zélandu... A poprvé nebudeme u našich na Vánoce se skoromužem sami dva, ale bude tam s námi náš čtyřměsíční Kubík :)... Chtěla bych kvůli Kubíkovi pomalu zavést tradici krájení jablíčka a pouštění lodiček, až bude větší, chtěla bych tyto tradice každoročně dodržovat...
    Budu se snažit trochu ty naše Vánoce zdokumentovat :) - http://stripkyodnas.blogspot.cz , jinak můj e-mail je berry.n@seznam.cz.
    Krásné Vánoce celé Vaší rodině :)!!
    Bára

    OdpovědětVymazat
  25. Mila Karolino, u nas jeste neni na vanocni atmosferu prostor. Predelali jsme koupelnu a prohazujeme pokojicky, protoze mnozstvi hracek a nasich deti se stale zvysuje 😉 , takze ja te asi vanocne nenaladim. Ale precejen stromecek uz ceka venku na terase a cukrovi doveze (snad) babicka. Vanoce budou a je uplne jedno, jestli okna budou umyta. Dulezite je, aby nase srdce a duse byly uklizene a pripravene potesit lidi kolem nas. Takze - pokoj lidem dobre vule 😉
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Dobrý večer, to jste vybrala moc krásné dárečky, děkuji za možnost soutěžit. Vánoce miluju, každý rok si užívám přípravy, ale většinou mi přijde manžel s nějakým geniálním budovatelským nápadem a tak většinou v prosinci rozšiřujeme koupelnu, předěláváme kuchyň, dětský pokoj, měníme okna, letos to vyšlo na novou fasádu a pergolu, ale naší největší předvánoční akcí bylo narození našich dětí a to je i ten můj největší dárek, od té doby mají Vánoce úplně nové kouzlo a já se díky klukům vracím do dětství. Přeju vám všem brzké uzdravení pohádkové Vánoce, hodně lásky a společné pohody,
    Markéta
    kulhavaMa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Milého a Vanočního?
    Vánoce pro mne byly od mala něčím hodně výjimečným, úžasným, kouzelným a pohádkovým. I když už dospělá, i tak jsrm se na Vánoce těšila a měla v bříšku takové zvláštní motýlky (jako při prvních polibcích od milované osoby). Radost z toho, že jsme se u štědrovečerního stolu opět sešli, že jsme všichni zdraví, že se máme rádi.
    Když jsem začala žít s manželem (tenkrát ještě přítelem), těšila jsem se na naše první společné Vánoce, jak budeme sami, jak spojíme společné zvyky, jak si uděláme své vánoční tradice. Večer to byl pěkný, ale nebyly to Vánoce. Byli jsem jen dva (a psice, které to bylo buřt), v bytě, který nám byl cizí, nevánoční. Přesto jsme tak oslavili další dvoje Vánoce. Říkala jsem si, že je to "daň" z dospělosti a samostatnosti.
    Až narození syna to změnilo. Najednou jsme byli rodina. Najednou se vánoční kouzlo vrátilo. Letos to budou třetí opět kouzelné Vánoce. Kouzelné a mocné díky někomu tak bezmocnému a malému. Díky někomu tak božímu.
    Malého prince doma milujeme a nepokrytecky přiznávám, že dárečky vypadají luxusně a nezlobila bych se, kdyby si našly cestu k nám (proto to taky píšu, že). Ale na druhou stranu doma jednoho malého prince Žibřida I. Velikého mám. A en miluje lišky (ale říká jim mišky :-D )
    Přejí brzké uzdravení (minimálně do Vanoc), já dnes lehla taky a doufám, že to malý nechytí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a mail jsem zapomněla :-) info@proprepiaf.cz
      A omlouvám se za překlepy, ale ten mobil má moc malé čudlíky, fakt :-D

      Vymazat
  28. Dobrý večer. To je krásná cena. Letos mám zrovna pro dceru pod stromeček vydání Malého prince v 3D. Je už trošku starší, ale Malého prince miluje:-), máme ho i v anglickém vydání, takže tato výhra by jí udělala velkou radost. A příhoda, no dnes už se jí smějeme, ale před lety nám do smíchu nebylo:-). Před několika lety, to ještě naše tři děti byly dost malé, jel manžel ráno na poslední nákup do supermarketu pro posledních pár nezbytností, jako je čerstvá vánočka, čerstvé pečivo na vánoční svátky a ještě tamto a ono až měl plné tašky. Při odkládání nákupu do kufru auta si odložil nejdříve klíče a na ně následně položil nákup, zavřel auto, to se zhouplo a klíče se seply a auto se zamklo. Venku byl tehdy třeskutý mráz a jelikož bylo auto firemní náhradní klíče byly na druhém konci republiky. Kolem auta s přestávkami stepoval až do šesti do večera, kdy konečně dorazila služba na jeho odemčení. Od té doby jsme už nikdy nebyli na Štědrý den nakupovat, raději i vánočku kupujeme den dopředu:-). Vám přeji ať se brzy uzdravíte a všchni prožijete spolu krásné Vánoce. Jiřina
    a mail: jirina.stepanova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Já nikdy nezapomenu, jak si můj velký bráška vždycky nutně "musel" v klidu a pomalu vychutnat kapra se salátem a já nedočkavě poposedávala u stolu. O to větší radost jsem vždycky měla potom u stromečku. Doufám, ze můj dvouletý raubíř a jeho čtyřměsíční sestřička budou mít za pár let také společné nezapomenutelné tradice a zážitky. Přeji brzké uzdravení i krásný advent a děkuji za prima blog. renata.sablaturova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Markéta Szolárová15. prosince 2015 22:45

    Moje nejživější vzpomínka na Vánoce je z puberty, kdy náš tatínek přestal zdržovat u Štědrovečerní večeře, řekl, že už má dost a že děkuje za dobrou večeři a že už bychom tedy mohli jít ke stromečku, když už jsme velcí. My 3 sourozenci jsme okamžitě řekli NE a nechápavě na sebe hleděli. Nakonec si jeden přidal salát, druhý uždiboval cukroví, třetí si vyžádal nůž na velmi důkladné loupání pomeranče. Nakonec jsme rodiče přesvědčili i na "tajemné" zvonění u stromečku. Byly to nejkrásnější Vánoce. Moc doufám, že se nám podaří přijít na koncept, který se bude líbit nám i dětem. A budou mít šanci zažívat takové krásné věci i oni, už se o to snažíme 5 let a "z druhé strany barikády"... je to prostě trochu jiné.
    Markéta Szolárová (marketa.szolarova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  31. I já zkusím přidat jednu historku, z loňských Vánoc. Vzhledem k tomu, že nám před 4 lety umřela maminka, která zásadně sama připravovala řízky na Štědrovečerní večeři, rozdělily jsme si tento úkol se sestrou napůl. Sestra krájí, naklepává a obaluje maso, a pak ji vystřídám já při smažení, protože řízků se u nás dělá opravdu hodně. Všechno klapalo podle plánu a já začala řízky smažit, když tu najednou… tma. Celé město zhaslo, vypadl proud. No, ještě, že máme plyn… Při smažení romantiku svíček člověk náležitě neocení, a tak mi sestra svítila na pánev baterkou a já nasadila na hlavu čelovku. Když jsme usedali k večeři, a těšili se, že teď si tedy onu romantiku svíček užijeme, proud naběhl a světlo se rozsvítilo… Tak hlavně, že jsem měli alespoň svítící stromeček :D
    Jinak jsem mámou skoro tříletého kluka a je krásné pozorovat, jak čím dál víc začíná objevovat kouzlo Vánoc a Ježíška. Letos má poprvé dárkový adventní kalendář, od Ježíška, aby mu zkrátil čekání, a první co udělá po probuzení je rozbalení jednoho dárečku. Na jeho zářící oči, když mu ho 1. prosince přinesl, nezapomenu. A slzy do očí mi vyžene jeho spontánní: „ Děkuji, Ježíšku.“ – jo, tahle hra mě baví!
    Přeji všem krásně svátky plné radosti, pohodový a zdravý celý příští rok a ten nejkrásnější ohňostroj – hvězdičky v očích dítěte. Helena
    helesen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Karkulko :-)
    Takže chceš-li něco povzbudívého, máš to mít :-D Pamatuj na to, že vždycky může být i hůř ;-) Což Ti v žádném případě nepřeju! Takže: řeš jen to nejdůležitější, zbytek se prostě nepotento... A jak Tě tak sleduju, tak valíš na 200 prcent ;-)
    No a vánočního... Vánoce miluju (nebo milovala jsem). Ráno na Štědrý den jsem pádila ozdobit stromeček babičce, přičemž jsem mohla uzobávat z čokokolekce. Pak jsem zdobila stromeček doma. Samozřejmě na to nějaká čokoláda padla :-D Ale hlavní bylo, že se výsledek "líbil" :-)
    No a to těšení se na něco... A prostě celá ta atmosféra... Maminka šplíchala jakýsi jablečný sprej, jakože Ježíšek už přišel. No a když tu vůni cítím, tak mám prostě Vánoce :-D
    Teď už je to spíš ve smyslu: "postarej se, aby všichni byli spokojení" .
    Strašně ráda bych, aby měli kluci Vánoce spojené nejen s tím, že něco dostanou, ale hlavně s tím, že jsme všichni spolu.
    Jo, Malého prince jsem přečetla teprve v 35 letech :-D Já vím, ostuda... Ale dřív bych ho asi stejně nepochopila... :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Přeji hezký čtvrtek,
    Já se vždy se sestrou těšila na dárky, ale rodiče si vždy po štědrovečerní večeři dávali kávu.Celé dětsví jsem si přála autodráhu, bohužel nikdy ji Ježíšek nedonesl.
    Tak jsme ji koupili synovi a mne se splnil sen.
    Děkuji že jste a přeji klidné vánoce. Hana (hana.sulajova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  34. Krasny den,
    nejprve preji Vam a Vasi rodine brzke uzdraveni, at jste v pohode. S dcerkou jsme se divaly na vyhru od Vas, kterou je mozne ziskat. Samozrejme se nam strasne moc libi, ale dohodly jsme se, i dcerka vyjimecne souhlasila :-D, ze kdyby jsme vyhraly, tak bysme vyhru darovaly do nasi materske skolky, nic takoveho tam zepry nemaji a bylo by krasne, kdyby z vyhry nemela radost jen moje dcera, ale bylo rozzarenych vice detskych ocicek. Snad by i pani ucitelky mely radost, protoze tohle je vazne original :-).Ve skolce ted strojili uz stromecek a pristi tyden tam ma prijit jezisek a nadelit jim ve darky, bylo by krasne tam pridat maleho prince. V nasi skolce uz ted je vanocni atmosfera, vsude vanocni vyzdoba, deti uz i pekly pernicky, chystaji se na vanocni dilnu, kde se s rodici vyrabi ruzne vanocni vyrobky, rozkrojuji jablicka, pousteji skorapky ve vode, atd....Vanoce uz jsou na dosah.
    Preji Vam krasne a vesele Vanoce plne kouzelnych okamziku a kdyby nahodu vyhra padla na nas, tak Vam ja i cela nase skolka dekuje.
    Krasne Vanoce preje Lucie :-)


    meil : lucmiss@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Mův vánoční recept není na cukroví ani na jídlo, ale na "pohodu". Míváme štědrý den vlastně docela hektický, ikdyž si předem připravím co jde. Navštěvujeme babičky a kamarády s Betlémským světlem a protože děti jsou akorát ve věku kdy věří i nevěří řešíme docela složitě jak dostat dárky pod stromeček :). Loni, byla jsem i docela unavená, to na mě dolehlo. Děti byly trochu nakřáplé a dle toho rozladěné... nakonec jsem to nevydržela a poslala je zhruba ve čtyři hodiny odpoledne lehnout. Manžel si lehl mezi ně, aby vydržely v klidu a za chvilku spokojeně oddychovali všichni. Pustila jsem si potichu koledy, uvařila si kafe, vydechla a pak vše v klidu dochystala a hlavně - uklidnila se. V pohodě jsem zaběhla k sousedům zahrát si na Ježíška zatím co šli na procházku (oni pak k nám)a kolem šesté si vzbudila ty moje rarachy. Nic nám neuteklo a večer byl krásný, rozhodně lepší než kdybych se snažila, aby vše bylo jak má a včas :). Všechno je to v hlavě a to v naší - ženské.. musíme si tu pohodu dopřát, protože pohoda rodiny se odvozuje od nás. Přeji vám všem pěkné a pohodové vánoce a udělejte taky něco pro sebe :) marketa.novakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Nedávno jsem na razila na Váš blog a je úžasný po více stránkách, ráda se tedy připojím s naší nedávnou příhodou.
    Minulý týden jsme absolvovali naši už tradiční návštěvu Sušického Betlému. Letos se tam děti ale vydaly hledat kočku. Proč kočku? Mikuláš přinesl knížku Vánoce pro kočku, která každý prosincový den do Vánoc vypráví pohádku o jedné postavičce z Betlému ( těším se na ni vždycky i já ). A byla opravdu tam- stejná černá jako na obrázku, vyhřívala se na topení ve vedlejší místnosti. Což bylo v muzeu celkem přakvapující, prostě kouzlo Vánoc :) Hezké svátky celé Vaší rodině. gis-ela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Krásný den všem. Vánoční soutěž mne zaujala už na facebooku, a když si čtu ty krásné komentáře plné milých vzkazů, mám konečně taky trochu vánoční náladu.
    U nás předvánoční čas probíhá tak nějak normálně v poklidu, děti se moc těší, manžel bude konečně po dlouhé době s námi doma. I přesto se já nemůžu stále uklidnit. Mám pocit, že musím vše stihnout, vše dokonale připravit, naplánovat a výsledek je ten, že jsem nervózní protivná máma, která vlastně nestíhá nic. Dnes mě dcerka dokázala při hře s ní aspoň na chvíli se zastavit. A víte co? Ono to není vůbec špatné:) Nic se nestalo, že jsme obědvaly o hodinu později, protože nám bylo prostě krásně. A o tom by Vánoce, ale i ty všední dny měly být. Takže můj úkol do nadcházejících dní je zastavit se, aby děti vzpomínaly na Vánoce s veselou a ne uhnanou mámou.
    Proto i Vám všem přeji krásné Vánoce, plné nádherných okamžiků a smíchu.
    lenka.burvalova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. U nás se ty vánoce nějak zvrhly. Dítě si vymínilo, že budem dělat linecké ve tvaru kachen (bůhví, kde jsme to vykrajovátko vzali) a na popud praštěného vedoucího dramaťáku si už týden prozpěvuje "Ježíšku, pankáčku..." Tak já nevim, jak to letos celý dopadne...
    lucie@knihydetem.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Pro mě jsou Vánoce společně s celým adventem magické a kouzelné svátky, prožíváme je po svém a spolu. Rodina je pro nás posvátná, takže se snažíme Štědrý den trávit opravdu v kruhu rodinném s prarodiči, bráchou, s co nejvíce dětmi, protože sdílená radost a zážitky jsou vždycky nejlepší. Každý má nějakou roli a ví, co dělat, takže to tak nějak krásně od rána plyne v pohodě. Někdo připravuje večeři, někdo jde s dětmi do lesa s nadílkou pro zvířátka, někdo připraví další program pro děti - pouštění svíček, krájení jablíčka... Letos jsem oprášila po dlouhé době housle a těším se na koledy u stromečku. Po večeři se na chvilku vydáme na zahradu, pustíme lampión se vzkazem pro ty, co na nás koukají už z nebíčka, aby věděli, že na ně myslíme :-) Děti to berou i tak, že aspoň Ježíšek uvidí, kam má přinést ty dárky a když se vrátí zpět, skutečně tam pod stromečkem jsou ;-) Když vidím tu dětskou upřímnou radost, tak mě to dojímá k slzám.
    Vánoce jsou prostě kouzelné, všichni se k sobě aspoň na tu chvilku chovají lépe, jsou dobrosrdečnější a laskavější. Každý rok si přeji, ať to nikdy neskončí...

    Tobě přeji, ať máš stále tolik energie a nápadů, o které se s námi ve svém volném čase chceš rozdělit, protože ať to víš, či ne, nenápadně měníš spoustu tvých čtenářek k lepšímu :-)

    Míša (mischa.strnadova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  40. Děkuji za krásnou soutěž :) Budu se adventně napínat. Miluje krásné české Vánoce, jak popsali čtenáři výše. Ale před pár lety mi zaujala krásná ukrajinská píseň, která je známá v angličtině. Od té doby si ji pouštím přes Vánoce. Pusť si ji a chvíli zapomeň na trápení, nemoci a spěch. Vychutnejte si s rodinou sami sebe a KOUZLO Vánoc.

    https://www.youtube.com/watch?v=gBDFMD5kLvc

    Vánoční pozdrav posílá Petra (pp.artep@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  41. Napíšu, co potěšilo mě, a třeba to udělá radost. Děti mají v sobě kouzlo, jak vnímají po svém předvánoční atmosféru, a když to moje dítko něco vypustí z pusy, musím se v tom shonu pozastavit a usmát. Ráno spěch s vypravováním do školky (zaspali jsme) a ve školce mě maloch překvapí tím, že řekne, že Ježíšek už letí po nebi. Tak jsem se s ním dívala z okna, ale zatím jsem nikoho neviděla. Včera měl hlášku, že maminky snášejí miminka. Jindy zas na přeplněné poště uviděl nálepku zákaz zbraní a konstatoval, že se tam nesmí střílet s pěnovými náboji. Prostě zlatko. (Jana, jana.kuvikova@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  42. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  43. Milá Karkulko. Pro mně byl nejhezčím dárkem pod stromečkem má dcera Lucie, která se narodila 4.11. 2009 ♥ Rodinný recept? Mamka je cukrářka a pravidelně peče Išlské dortíčky, rohlíčky, linecké, vosí hnízda, čoko košíčky, někdy štrůdl, pro celý regiment. Já peču linecké a medové perníčky. Mám skvělý tip na měkké medové perníky: http://vanoce-silvestr.cz/vanocni-cukrovi-recepty/mekke-pernicky/ nebo na: http://figovnik.com/2012/11/ Mno dodržujeme rozkrojené jablíčko, lodičky a házíme pantoflem :-) Mno a vánoční příhoda ??? Jednou měla přijet naše babi z Ústí, rodiče pro ní jeli na busák a já měla za úkol ozdobit větev :-D Byl velkej 180 cm a nějak jsem se za něj zahákla či co, začal padat, stála jsem pod stromem a držela a nepustila, než naši přijeli s babi :-) V předsíni jsem jen slyšlela cosi, jako: "..nám nemůže votevřít?" :-D (mejl caprice.monika@seznam.cz) A jinak přeji pohodový vánoční čas a šťastný Nový rok 2016 *Monika*

    OdpovědětVymazat
  44. Doufám, že tě bacil moc nezklátil:) Veselou s našima prckama zatím nemám - na hlášky jsou moc malí a nebo spíš ještě neumí pořádně mluvit, aby nějakou vytvořili. Ale radost s nima máme od rána do večera. Už jen to, že se dokážou zastavit a radovat se z maličkostí, které my, dospělí, často ani nevnímáme. A na veselou z mého dětství si už tak nějak nepamatuju - paměť mě každým rokem opouští:) Snad jen to, jak si táta každý rok, než jsme šli ke stromečku, přidával řízky a pak zase salát, a pak musel na záchod a my stepovali před obývákem a "nadávali na něj":)) A pak, než v tom obýváku zazvonil zvonečkem, otevřel okno a pro nás, strašnou dobu, si tam povídal s Ježíškem, a vyprávěl a vyprávěl a my na něj z druhé strany dveří ťukali a ťukali a koukali klíčovou dírkou, jak ten Ježíšek vlastně vypadá. No, nekonečný zkrátka. Tradiční recepty se snažím tvořit sama - třeba nepeču kynutou vánočku, ale vynikající tvarohovou a cukroví spíš nepečené nebo zdravé a ne to tradiční. A taky chci zavést s dětma "štědrodenní" tradici zdobení vánočního stromečku v lese pro zvířátka - letos to bude poprvé, tak střádám zvířatům pochoutky. Tak a to je snad vše...došla mi inspirace a vzpomínky:)) Btw. konečně líbivá ilustrace Malého prince (těm původním nějak nemůžu přijít na chuť).

    OdpovědětVymazat
  45. Super soutěž a krásné dárky. Nedivím se, že by sis je nechala, mě taky okouzlila nedávno celá ta edice k malému princi na Feedu :-)
    Přejeme celé rodině hodně zdraví!
    P + E (skrabalovap zavináč email.cz)

    OdpovědětVymazat
  46. Jéé, na já koukám co dětí se narodilo na Štědrý den! I já chtěla psát jak jsem minulý rok rodila,ale nejlepší vánoce budou asi letos,až na Štědrý večer všichni usnou,já si sednu se sklenou vína a budu s úsměvem vzpomínat co se dělo touhle dobou loni .) Ten rok strašně utekl.....Strašně se těším jak budeme letos všichni u stromečku....A co se Malého prince týče,tak ty ceny jsou úplně nádherný..Doufám,že se letos ještě do toho kina dostanem....Moc vám přeji krásné svátky a hodně zdraví. Adriana adrianastepankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Barbora Pospíšilová17. prosince 2015 19:53

    Krásný dárek, nedá mi to a musím taky zkusit štěstí;-) A originální nebudu, i u nás byl nejkrásnějším dárkem syn:) Letos na Boží hod mu budou dva roky a moc se těším na jeho komentáře a rozumky. A jsem zvědavá, jestli bude letos rozbalovat dárky rychleji než loni. To si na Štědrý večer rozbalil jeden a byl naprosto spokojený. Na těch pár dalších dárků jsme ho my, zvědaví rodiče, lákali až do začátku ledna - chtěla jsem totiž, aby si je rozbalil sám a on, jako správně konzervativní miminko, byl spokojený s tím, jak byly zabalené pod stromečkem:) A úplně nejvíc se těším, že budeme všichni spolu, s naším malým rozumbradou, to bude největší dárek pro mě i pro přítele. Takže i Vám přeju ať jste s těmi, s kterými chcete být:)! Bára
    barcap@seznam.cz
    PS: Děkuji za parádní blog, ráda se inspiruju!

    OdpovědětVymazat
  48. Já mám takovou vesele smutnou adventní příhodu s Adventním kalendářem, který mě, stejně jako mnoho jiných, zaujal na tvém blogu:) Když jsem den před 1. prosincem rozdělovala dětem knížečky do pracně připravených a ozdobených adventních obálek, tak jsem marně hledala knížku č. 13. Až když jsem měla ostatní rozdělené, tak jsem zjistila, že mám v kalendáři dvě knížky číslo 24 (mají totiž stejnou velikost, tak to někdo při balení popletl). Bylo 23:30 před začátkem adventu a mě se chtělo brečet. Ale každopádně všechny knížky šly zase bleskově z obálek ven a já letěla druhý den na poštu odeslat kalendář zpět. Dva týdny jsem řešila jeho reklamaci. Nový kalendář nakonec přišel a já ho od té doby nerozbalila, prostě se na něj nějak od té doby "zlobím", že mi přidělal tolik práce místo radosti. Tak třeba ho za rok vybalíme:)
    Na druhou stranu si teď každý večer čteme z knihy Ježíšek (inspirace také zde na blogu:) a je nám u ní moc dobře. Těším se, že zkusíme na Štědrý den pučálku.
    Tak že díky Karkulko za nekončící inspiraci!
    una.jananovakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Premyslim, premyslim, ktere Vanoce byly nejkrasnejsi. Jestli moje, kdyz jsem mela sladkych 16 a sla na lyzak a byla nestastna, ze nemam hezke lyze a Jezisek mi je prinesl. Krasne cervene... Nasi nemeli moc penez, vubec jsem to necekala. Az jsem plakala stestim, ted si uvedomuju, ze to musel byt krasny pohled na citlivou pubertacku.
    Ale asi lepsi jsou ted, kdyz mam kluky a clovek vidi, jak to prozivaji uplne, ale opravdu uplne, na 100%. K tomu jim pomaha muj bratr, ktery snad nikdy nedospel. Stale vidim, jak se snazi koukat pres klicovou dirku a hecuje deti, ze snad ani nedychali. :-)
    A az ted si uvedomuji, ze jsou to mozna posledni "kouzelne" Vanoce, starsi syn je uz veliky a priste uz urcite nebude verit na Jeziska. takze si to musim uzit.

    Dekuji za tak krasnou soutez, rada jsem si procetla vanocni prispevky,, navodilo to hezkou atmosferu a zamysleni.

    Preji vsem krasne Vanoce a aby jsme se aspon na chvilku zastavili a zadivali se na stromek detkyma ocima. Aby jsme na chvilku zas verili, ze Jezisek rozdava lasku a pokoj mezi nas....

    anna.pinkava@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Kdo by nechtel mit dokonale Vanoce. Ruku na srdce. Snih,pod nohama krupani,teplo u kamen,vanilkovy rohlicky,vune jehlici,takove to simrani u zaludku,kdyz se setmi. Svetylka. Minuly rok jsem si byla jeste ve tri odpoledne Stedreho dne jista,ze je mame. Nejak jsme to vsechno stihli,vecere cekala na finalni dodelavku,stromecek pripraveny,darecky v poslednim ukrytu pod pohovkou,kluci nateseni. Vyrazili jsme na prochazku,aby mohl Jezisek v klidu nalozit. Trikem,ze si tatinek zapomene rukavky...
    Stacil jeden spatny krok,vlastne dodnes nevime,jak se udalo,nicmene si nas starsi zlomil nohu. Nasledovala cesta do nemocnice a tam cekani na jedineho doktora,ktery mel sluzbu a operoval. Slzeli jsme vsichni ctyri,kazdy z jineho duvodu a dohromady vsichni pro totez. Tatinek se pochlapil, dovezl z domu cukrovi,klukum kazdemu darek a pod erarnim stromeckem jsme si udelali Vanoce na chodbe s kafem z automatu. Kdyz jsme odjizdeli,potkavali jsme lidi z pulnocni. Byt nas cekalo nelehkych 9 tydnu v sadre az po slabinu,Vanoce byly a byly nase. Protoze jsme to nevzdali. Letos to nechavam tak nejak bezet kolem sebe,ten spech,nakupy,uklidy,dokonalost. Vim,ze nic z toho neni potreba pro NASE Vanoce.
    I kdyz potece z nosiku,nebude nic presne na cas,stromek pujde vic doleva nez rovne a pohadky zkouknete treba z postele,presto si,mila Karolino,uzijte Vanoce ...VASE Vanocex-)
    Nesoutezim,diky za pochopeni;-)
    Veronika.

    OdpovědětVymazat
  51. Dobrý večer, přeju vám i vaší rodině krásné Vánoce prožité ve zdraví, spoustu nezapomenutelných okamžiků, rozzářených dětských i dospělých očí a vše dobré do nového roku. Obdivuji vás za vaše příspěvky, neboť jsou mi neutuchajícím zdrojem inspirace. Sama děti zatím nemám, ale pevně věřím, že si k nám v příštím roce miminko najde cestu, protože už se s manželem nemůžeme dočkat, až budeme vánoční čas prožívat s novým členem rodiny. Vánoce mám moc ráda, mají pro mne nezaměnitelné kouzlo a úplně největší radost mám, když se mnou vyrobené dárky obdarovaným líbí. Kromě samotných vánočních svátků slavím v tomto období ještě svátek (jak ostatně vyplývá z mého jména :-) ) a ještě k tomu jsem si vybrala poměrně speciální datum narození, a to 1. ledna. A právě s dnem mých narozenin souvisí jedna vzpomínka. Když jsem byla malá, trávili jsme dny mezi vánočními svátky a Novým rokem u babičky v podhůří Orlických hor. Několik dní před narozeninami rodiče vždy objednali dort a na Silvestra jsme ho chodívali vyzvednout do blízkého městečka. No a jednou se stalo, že jsme přišli do cukrárny a bylo nám oznámeno, že dort nezvládli vyrobit a jako "bolestné" jsem dostala od nich místo toho lízátko. Jak si asi umíte představit, obrečela jsem to, ale i tak jsme narozeniny oslavili a dnes už se tomu směju :-).
    Mějte se krásně a užívejte si Vánoc plnými doušky :-).

    OdpovědětVymazat
  52. tak já už jdu sice po termínu, ale malého prince tak moc miluju, že se zkusím drze vecpat :D. v tuhle hodinu už mě absolutně nic vánočního nenapadá, krom toho, že jsem se konečně pustila do pečení. a letos se mi fakt daří. do dvou těst jsem místo žloutku dala bílek, říkám si, že u dalšího si na to dám už fakt pozor, a zase jsem to otočila. a navíc při preparaci jsem to otočila zas. taky jsem zvrzala raffaelo a tatarák jsem místo do ledničky vyhodila do dřezu. ale aby to nevypadalo, že jsem jen tele, tak jsem před chvílí dodělala úžasný datlový kuličky, na který jsem si vymyslela recept - datle, rozinky, mleté oříšky a piškoty, nasekaný mandle, semínka, máslo a trocha kokosového oleje a datlového sirupu. jsou božské!
    na závěr velké díky za vaše úžasné stránky plné inspirace, máte opravdu skvělý vkus :).
    přeji celé vaší rodině krásné vánoce!
    bára
    nefertiti-doplnky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář :-)