sobota 19. prosince 2015

Stáváš se navždy zodpovědným za to, cos k sobě připoutal

Výsledky vánoční soutěže.
Moc děkuji všem, kteří se zapojili do vánoční soutěže a přispěli svým komentářem. Účelem bylo vyvolat hezké vzpomínky, inspirovat, pobavit se a vánočně se naladit. A to se, myslím, povedlo :-)
Snad jste si to užili stejně jako já.
Celé dva dny jsem si s radostí vaše komentáře četla, rozhodně mi zpříjemnily adventní dobu, vykouzlily úsměv na tváři. Ta materiální cena je už jen taková ta pomyslná třešinka.

Vítěze jsem měla v úmyslu vylosovat, protože neexistuje nic jako správná odpověď. Nakonec jsem jeden konkrétní komentář vybrala bez losování, protože i když všechny vaše vánoční příběhy a vzkazy byly milé, tento jeden byl přeci trochu jiný.

Díky Gabče za to, jaká je a jak velké má srdce. Věřím, že výhra putuje do těch správných rukou.


Ještě jednou díky za účast, přeju vám krásné svátky v kruhu vašich nejbližších :-)

3 komentáře:

  1. Výbrala jste dobře, velké srdíčko máte obě ;-), krásný den, přeji, Markéta

    OdpovědětVymazat
  2. Myslela jsem si, že to tak dopadne :) Gabi a její děti si to moc zaslouží! Krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář :-)