pondělí 16. října 2017

Vraní skála

Nádherný nedělní výlet zlátnoucí přírodou.






 












































 

 




Ze Svaté u Zdic, od myslivny Král, kde Tyrš s Fügnerem vymysleli Sokola, po žluté až na Vraní skálu. Cesta lesem byla nenáročná, žádné velké stoupání, krásná procházka. Výstup na skálu, a hlavně pak sestup, už trochu namáhavější, s malými dětmi spíše nedoporučuji. Muž v jednu chvíli Alánka dolů nesl, a přitom lezl pozpátku, nedělalo mi to moc dobře a poprvé v životě se mi strachy rozklepala kolena. Nebyla jsem skoro schopna to dolézt dolů.

Samozřejmě po vystoupání nahoru oba kluci spustili unisono: "Mě se chce čůrat!" K velkému pobavení ostatních turistů :-D

Nahoře je nádherný výhled všemi směry, i na nedalekou rozhlednu Máminka. Kdybyste si chtěli výlet prodloužit, vřele doporučujeme, náš článek o ní najdete tady.

Přímo uprostřed obce Svatá je pak další skála, na kterou se dá vylézt a odkud je krásný výhled.

Jak jste si užili vy babího léta o víkendu? My jsme byli v tričkách s krátkým rukávem :-)

PS: Pokud se vám text zdá trochu pozměněný, tak to se vám nezdá. Poslední dny mám na to záhadné mizení asi talent. Smazala jsem si rovnou celý článek :-D Ať se vám daří víc!

5 komentářů:

  1. Pěkný den,
    aaaach, to jsou nááádherné fotky... včera bylo opravdu krásné počasí, skvěle jste si čas užili... :) Já taky někdy jen tak se zadržený dechem koukám, co tatínek s Čmeláčkem společně dokážou...
    Krásné dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, my matky :-) Připadala jsem si jako Anna v Jak dostat tatínka do polepšovny :-D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jsem na nás náležitě hrdá. Ale podruhé si to teda sakra rozmyslím :-D

      Vymazat
    2. Resp. kdybych věděla, co nás čeká, tak tam nelezu!

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)