čtvrtek 9. března 2017

Marně přemýšlím...

...co bych Muži dneska vyčetla. Nic. Jsem šťastná žena :-)


Zase se potvrdilo, že čím míň člověk plánuje, tím víc je to hezký.
Muž měl dneska volno. Když mě vyzvedával po poledni v práci, navrhl, že bychom si mohli po obědě zajít na kafe a na zákusek, i když je půst. Moc se mi nechtělo, byla jsem unavená, ale nakonec jsme vyrazili.

První kroky mířily do přestěhované kavárny Café Černý Dorty. Nelze než vychválit. Domácí zákusky, zmrzlinu, kávu (tu obzvlášť, protože sehnat tady v okolí opravdu dobrou kávu je náročné), prostředí, obsluhu. Pokud budete mít cestu kolem, nevynechte návštěvu. Mají k zakousnutí i slané věci.








Z kavárny jsme se vydali procházkou k řece, ale cestou jsme narazili na obchůdek, který otevírají Mája a Pája z Pohrátek (a o kterém jsem nevěděla, kde přesně je). A za výlohou měli knížky, které si chci už dlouho objednat u jedné z autorek těch knih.
Při návratu od řeky jsme v obchůdku narazili na Páju, hezky jsme si popovídali, doplnili jsme pozitivní energii, prohlídli si, co v obchůdku chystají a jak to tam krásně zařizují, koupili jsme knížky (ale ještě jednu a pohyblivé obrázky jsme zapomněli) a byli jsme pozváni na křest Kukadýlka. Tak se moc těšíme :-)

















Muž mi ještě koupil zeminu a nové květníky, protože o víkendu se chystám dát pokojovkám jarní kúru. 
A k večeři udělal skvělý salát. Teď už si můžu hodit nohy nahoru a jít si číst :-)

Pošlu dál pilea štafetu, protože se mi krásně rozrodila


 

Krásné dny i vám :-)

9 komentářů:

  1. také mám doma muže s velkým M, dneska za mě vyžehlil dva sušáky prádla a já mohla odpočívat u knižního katalogu...
    knížky Týden má sedm dní a Vyrostla tu kytička znám už dlouho, ale doma zatím také nemáme, krásné... díky, že jsem mohla zase nakouknout a připomenout si je, u nás v knihovně je nemají a rozpočet na nové knihy mám teď hodně omezený. ale tento týden jsem neodolala a objednala konečně Dobrodružství pavouka Čendy (ale jen 1 a 2 díl, 3 nebyl k dispozici, tak ho ještě musím někde sehnat)a ten se teď čte u nás každý den a večer ještě navíc před spaním...
    a moje květináče by taky zasloužily novou zeminu....(zatím jsem stihla jen osadit jeden jarní truhlík na balkónu...) to jaro prostě nějak přitahuje k zemi.
    hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to poklady, díky za ně :-)
      U vás v knihovně nenakupují knížky podle toho, na co se tam lidi ptají? U nás to tak většinou funguje. Tak se zkuste často ptát :-D I když je fakt, že tyhle knížky se ne úplně snadno shánějí, nejdou přes běžnou komerční distribuci.

      Vymazat
  2. Jee, Kajo, kam posilas Pileu? Ja po ni touzim a stale nemam. Kdyby nahodou o jednu bych se v Nymburce dobre starala;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak opet krasne knizky, diky za inspiraci, ty Tvoje knizni prispevky mam hodne rada a plno z predstavovanych knih uz mame v knihovne. Mne dnes manzel dovezl kompost na zahony a jarni truhliky, vcera jsem lehce vykoupila zahradnictvi a vyknourala Katalpu, po ktere touzim a konecne na ni vymyslela misto. Hezky vecer a krasne dny:-) Petra

      Vymazat
    2. Zatím jsou už asi všechny rozdané, ale napiš mi klidně mail, kdyby jedna zbyla, nebo nemám strach, že se za krátkou chvíli zase nerozroste :-) Můžu poslat později ;-)
      Katalpa, to je takový ten stromek s kulatou korunou?

      Vymazat
  3. Moc děkuji za další inspiraci...
    Krásný víkend, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee, ten je ale hodny! Takze jste meli rande a jeste se takhle postaral ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář :-)